• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

morrn morrn flickor
    Japp efter 13 timmars arbetsdag så kommer man tillbaka 10 timmar efter man gick härifrån. Ja ingen kan ju inte säga att jag inte roar mig kungligt här i hålan när jag är på tjänsteresa
    fast å andra sidan, det är ju för att jobba jag är här och det är ju inte så att det finns så mycket annat som lockar...
    Sen är det ju bra med alla timmar jag jobbar in för det blir ju tre veckors semester i frebruari och jag har ju ingen sparad semester.

skärgårdsbruden: ett svagt pluss är också ett plus grattis tror jag nog att man vågar säga.

sweet: ge inte upp hoppet föränns blodet börjar rinna.

I går kväll upptäckte jag att jag är mer skadad än vad till och med jag kunde tro. TROTS att jag haft helt vanligt mens OCH testat neg på gravtest så inbillade jag mig att själva bröstvårtorna såg mörkare ut och att jag visst kunde vara garvid.

MEN hallå HUR korkad får man blir!!!! Vad med behöver jag för att fatta att jag INTE är gravid? Skriftligt intyg från påven eller? mens och negativt grav test verkar ju inte räcka för att jag mitt ekollon ska fatta...

Usch vad dum man är.

Näe sweet: Inga fler tidnings tips om hur man ska bli gravid jag tror faktiskt att den stressen bara är skadligt.
    Nu äter jag omega 3, vitaminer med folsyra samt bisolvon DET får räcka och bli över.

Annars så pendlar jag mellan djupaste sorg/förtvivlan och hopp.... mycket jobbigt.

cicci: ta ut pappret ur muffen och kom hit och snacka

• nu är jag fruL

är ni hemma och pippar allihopa eller?????

• Snart så....

Morron,

Kom hem igår och mådde inge vidare, yrsel :( Somnade 20,30 och vaknade mitt i natten av att jag inte kunde ligga på mage. Satan vad mina bröst gjorde ont!!
    Så nu är jag ett vrak med samma yrsel, onda bröst och heldeppig. PMS innan BIM? Jag som inte kännt av mina bröst alls sen pillerstopp, vad är det som händer?? Som inte det räckte så fick jag lite mera rostfärgat slem imorse :(

Förlåt för att jag drar ner tråden så direkt på morgonen. Känns som minsta lilla sak kan få mig att störtböla just nu...

• Snart så....

Nej då är här fast kanske inte så trevlig just nu

• nu är jag fruL

snart så:
    men gumman kommer du inte ihåg att ömmande bröst är ett av det ALLRA tydligaste gravid symptomen
    tänk på det.
    det kanske inte alls är så att det är mens på gång utan att ditt slem och ömmande boobs är din kropps sätt att tala om att du har en liten göran i magen.

och HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!! dra ner humöret i tråden. ha ha ha
    det är vel ändå JAG expert på!
    När du lyckas få tilloch med de som plussar att gråta, ja DÅ har du kommit upp i min "förstöra för andra" nivå.
    Fram tills du lyckas med det är du bara rar!

• nenne78

Snart så....
    ömma tuttar... hmmm
    Yrsel....?!?!??!?!

kan det vara...????? När har du BIM???

• Snart så....

Mmm...vågar inte ens tänka så just nu faktiskt men om mensen inte kommit igång imorgon så får jag väl ta ett test.

DU EVIGA GURU, mkt kvar att lära oss andra med andra ord?
    "Your young apprentice" har talat

• Snart så....

Nenne: BIM från idag och framåt...

• nenne78

snart så...
    spännande!!!!

• Liten med Mindre

Skärgårdsbruden och Snart så

VAD SPÄNNANDE! Tänk om det är något på gång!!!!

Mina ömma bröst har tyvärr gått över helt, rosa papper blir det, och magen svullnar. Nåja, nästa gång blir det bättre hoppas jag.

Jo, FruL, kom lite sent till jobbet idag. *rodnar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???