• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

cicci: hur nosade de reda på dig, alltså TV snubbarna? spännande...

• Snart så....

Jisses vad man springer på toaletten nu bara för att kolla HEEEEELA tiden

• Snart så....

Moppy: du har säkert redan skrivit detta. Märkte skillnad på denna blödning och vanlig mens?

• Moppy

Nej jag hade en helt vanlig mens. Kroppen verkade inte ha fattat att jag var gravid förrän efter 1 vecka efter BIM. Jag blev ju också befruktad väldigt sent i cykeln, enligt min gyn... Det vanligaste tror jag dock är att man har en mindre blödning inte en 'vanlig'....

• Snart så....

Moppy: helt sjukt egentligen, man kan ju inte vara säker på nått. Inte undra på att man blir testoholic :D

• Snart så....

Nu ska jag pysa hem :)

Kram till er alla

• Bröllopstokiig

Jag har blivit kontaktad av dem genom en kollega. Jag har bott i Dubai i många år och det visste min kollega om, så hon rekommenderade dem att ringa till mig. Så det är ju kul. Men hur roligt att stå framför kameran det är - det vet jag inte... hua jag kommer vara nervös.

Snart så... tyckte det var lite slemmig jag med det är väl just slemproppen som ksa ut om det inte blev något befruktat ägg.
    Det är ju galet om ingen av oss stammisar kan plussa snart. En annan kompis sa nu igen att man inte ska tänka på det, men jag kan inte låta bli! Usch vad deppigt... nu står jag för deppet, redan innan det brakat loss!

• Moppy

Cicci: tänk på att du kommer vara smal och snygg utan en fet kula på magen när du ska bli en famous TV person ;) *jag vet, dålig tröst*

• A.M.

CicciL:
    Behöver ni en badboll med i programmet så kan ni få måla mig i glada färger. Känns just nu som jag kommer vara tjock lääänge till.

• Bröllopstokiig

Moppy: Ja det är en dålig tröst just nu, men det är en tröst åtminstonne
    Ja, vi får se om jag kommer iväg, det ska sändas i tv vecka 10 sen i så fall
    Nu ska jag hem o deppa lite och kolla på Bonde söker fru, det är i allafall lite gulligt!
    KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???