• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nähä eftersom ingen verkar vara ute på tråden så är det väl kanske bäst att jag pallrar mig iväg till jobbet då. Fast jag har ingen lust alls. Regnet ööööser ner och hela st´n är insvept i ett våtvarmt omslag.... Bläääää!

• viktualia

smygläsaren är i alla fall här och läser dina inlägg sweetstreet!

däremot har jag inte hunnit läsa ikapp sedan jag lämnade er i den gamla tråden.. har varit på bröllopsresa.. och hundra sidor tar ju sin tid....

• Liten med Mindre

Flitigt skrivande här Viktualia. Hoppas att resan var bra.

FruL skulle ut i ödemarken idag tyckte jag mig se i ett inlägg. Inte skoj det, men det humöret. :(

• viktualia

Mindre - ödemarken = min hemska bostadsort och jag tycker lagom synd om FruLlan för att hon konslutar där! (själv jobbar jag i en större stad i närheten)

Och resan var jättebra- Playa del Carmen i Mexico en vecka var verkligen en hit!

Men nu är jag åter på jobbet och tillbaka i BT-beroendet... och gillar som sagt att läsa er tråd!

• Moppy

Viktualia - grattis till giftemålet! Hur är det nu, har ni precis börjat försöka? Bara så man har koll på all trådisar.. ;)

• Snart så....

vickan: Nu kanske du oxå blir en flitig skrivare på denna tråden som Nenne? :D

Tjejer, nu har jag fått svar på hur det är med influensasprutan. Man bör inte ta dem i de första veckorna och man vill behålla barnet. Knäppa läkaren fråga om jag ville det i fall att man får ett pluss??? Jag bara stirrade på honom och sa SJÄLVKLART. vilken puckoläkare!!

• viktualia

Moppy - tack! nej vi har inte börjat försöka få barn.. jag är en livrädd p-pillerknaprare som nån gång i framtiden vill ha barn men inte nu... hm... tycker dock att det är intressant att läsa era resonemang kring denna stora fråga... det minskar min ångest och rädsla......

....därav att jag benämner mig smygläsare eftersom jag inte är med i klubben "vi som bli gravida"

• Snart så....

Vickan: Grattis till giftermålet! :) glömde visst bort min hyfs??

• start september

Hej,

jag läser fortfarande varenda ord även om jag inte är så aktiv.

Försök nr 2 på allvar fortsätter, Äl för 8 dagar sen så nu är det dags att börja inbilla sig symptom igen (och missbruka cb tester). Första testet, sex dagar efter ÄL var självklart negativt...

Var köper man RFSU-tester? Kanske är de bättre än CB?

Jag har testat med Rosenrot denna månad, iallafall blev jag mycket piggare vilket var en bonus!

Jag är ju Stockholmare, men kan tyvärr inte på lördag. Ha så kul!

• Snart så....

En kollega stod utanför och man hör igenom dörren men hoppas hon inte är någon skvallertant för då ligger jag pyrt till :(
    Usch vill inte få massa frågor av alla nyfikna och cheferna behöver verkligen inte veta nått innan 12 veckor.
    *nojjig*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???