• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mindre: Du verkar träna mkt? Du verkar jämt ha träningsvärk? Förlåt för att jag frågar men är det så bra att pressa kroppen så hårt om man vill bli gravid? Kan det inte bli svårare?

• Bröllopstokiig

Glömde svara lite påå era frågor: Victoria 80, det är lite väl tidigat att känna av ngt så pass många dagar innan BIM eftersom ägget antagligen inte ens fäst.

Mindre: Jag tror det står skrivet i pannan på oss Jag får menande blickar och frågor jag med.

• Lapinette

Jag har också gravsympton - är konstant hungrig!!!...eller är det baksmällan från i lördags som fortfarande ger sig till känna ? Hi, hi...tror inte jag är gravid och på något sätt så känns det just nu som det gärna får vänta några månader men grattis ni här inne som får till det!

• Lapinette

På mig står det skrivet med STORA BOKSTÄVER i pannan. Nygift och 36 år gammal...alla tar för givet att man nu ska ha barn.

• Moppy

Godmorgon favorittråden!!

Härligt att komma in till jobbet, logga in och läsa alla nya inlägg :) Ni är helt galna girls!

Victoria80: som de andra sa, tror det är för tidigt att må illa och vara trött, det brukar vanligast komma i v 5-6. Däremot kände ialla fall jag ett molande redan dagar efter ÄL, när jag blev gravid. Vet förstås inte om det var ett tecken på graviditet men så hade jag inte känt förut.

VUL på fredag! Det är helt sjukt spännande att gå och vänta på att få se om pyret växt eller ej. Dagarna sniglar sig fram (inga snigelspår dock! ;)). Jag har känt en massa molande i magen, så det är ju ngt på G därnere, men det kan ju vara allt från begynnande MF till att kroppen inte fattat om fostret slutat växa. Ahh!! Blir galen! Vill bara vara GLAD för att jag är på smällen och sluta nojja!!

• Snart så....

Ucsh nu deppade jag ihop, nu kom rosafärgade slem så antar att mensen är på G

SKIT SKIT SKIT

• Liten med Mindre

Snart så - jo jag tränar endel. Men träningsvärken kommer av att jag inte får någon rutin på styrketräning. 2 veckors uppehåll räcker för att nästa gång ska kännas rejält igen.

Och ska vi få upp intensiteten som krävs därhemma (ja - vi är lite segstartade) så behöver jag få upp flåset lite. Jobbigt att få håll halvvägs... ;) När inte maken tränar upp sig så får väl jag göra det, om jag ska få nått. :)

Sen har jag tråkiga kontorsaxlar som kräver lite omsorg. Hoppas att jag får nytta av det den dag jag får bära egen bebis. Inte helt snällt mot rygg och axlar har jag hört.

• Liten med Mindre

Inte deppa Snart så - de konstaterade ju igår att rosa flytningar även kan vara tecken på graviditet!!!

Hoppet lever!!

• _koko_

Vart var det vi skulle ses på lördag? Behöver man boka bord?
    Vilka ska med? Cicci, fruL, Snart så, Mindre och jag? Nån fler?

• _koko_

Håller med Mindre förresten, så länge det inte flödar kan du fortfarande vara på smällen, Snart så...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???