• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

jaaaa skärgårdsbruden!!!!! HOppas, hoppas, hoppas!!!!!! (f'låt, missade att läsa ditt inlägg... )

• Liten med Mindre

Nu har det hänt IGEN!!! En kollega brukar undra varför jag äter så ofta (morgonfika och mellis), idag kom det. -Du är inte gravid då??

Suck! Är det bara jag och gravida som är hungrig på morgonen och eftermiddagen eller?

• nenne78

Mindre
    ja.

Visst blir man trött???? Gissa om frågorna haglar efterom vi både gifte oss OCH köpte en Volvo V70 inom två veckor. Jag erkänner, jag hade också misstänkt en graviditet men ÄNDÅÅÅÅÅÅÅååååååå

• nenne78

Mindre
    du får säga som det är. Att du har mask. Men det smittar förhoppningsvis inte *slickar av fingrarna och tar en bulle till*

• Snart så....

Mindre: på mitt jobb äter många frukost och mellis :)

• Snart så....

Nenne: du får en alltid att le med dina inlägg, kram till dig

• Snart så....

Mask *skakar på huvudet* fattar inte hur du kommer på allt? :D

• Liten med Mindre

Vi köpte vår Passat kombi för ett och ett halvt år sen. Men då kom ju frågorna också.

Folk har svårt att acceptera att två dykutrustningar tar oändligt mycket mer plats än en barnvagn och barnstolar.

Det kanske är tur att vi inte hittade något hus nu i höst då. Vilka spekulationer hade det inte blivit då?

Drömde förresten inatt att min mamma frågade mig vilka graviditetssymptom jag hade, eller något sånt. Samt att min man och jag flyttat in i en studentkorridor där det gick att roa sig på soffan..

• Liten med Mindre

Kanske smittade drömmen av sig så att han vaknade på gott humör. :D

Nästa gång har jag mask. 8)

• nenne78

Snart så....
    eehehehheheehhhhhtaaaack *suger i sig berömmet*

Mindre
    hmm... vi ska på husvisning på tisdag hahahahaha! *kluckar nöjt*

Om vi får barn måste vi nog uppgradera oss till en minibuss, vi är duktiga på att packa... :-s skidor, cyklar, pjäxor, skor, ombyte...och det är min MAN som är bäst på att ta med sig flera par skor. Det ni!

Låter som en skön soffa nuts nuts!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???