• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Skärgårdsbruden: GRATTIS roligt för dig!

• Skärgårdsbruden

Tack, tack, tjejer. Har inte fattat det än...

• Moppy

Skärgårdsbruden: GRATTIS!! Underbart med ett 'livetest' här i tråden! Känns som en riktig dokusåpa ;)

Snart så... precis så kände jag det när jag var grvid! Alltså jag vaknade mitt i natten av att jag plötsligt inte kunde ligga på magen för att det värkte så i min ena tutte. Den där akuta värken gick dock över ganska snabbt. Men.... TESTA!! Mer livetestning vill vi ha!!

• Moppy

Skärgårdsbruden: Ge oss lite background! hur länge har ni försökt?? Symptom? Ställningar??

• Skärgårdsbruden

Snart så... så har jag också känt - vaknat mitt i natten av värk i tuttarna... Testa för guds skull! Jag är lika nervös för din skull som jag var själv nyss... Så skönt att dela detta med er - både motgångar och framgångar!

• Bröllopstokiig

Grattis! Såg alla dina symptom, har du gått över BIM eller skulle du haft det snart? Tänkte på hur du har kännt dig.
    Hur vanligt är det att man inte känner ett skit?? Som jag??

• missZapon

Skärgårdsbruden:

Grattis!!! Vad häftigt är så glad för din skull, har du hunnit berättat för maken?

• nenne78

ouuiiiiiiiiih SKÄRGÅRDSBRUDEN!!! GRAAAATTIIIIIISSSSSS!! vad kul att du kunde dela med dig av spänningen till oss! *ryser* AAAAH1 jag har tuppskinn!

• Liten med Mindre

GRATTIS skärgårdsbruden!

Nu är det fullt med plussitivitet i tråden igen. Härligt!

Kom på en lite tragikomisk sak - när jag var liten hade jag en kompis som kallades "Minus", och jag var "Pluss". Haha - hur mycket nytta har jag av det nu.

• Snart så....

Skärgårdsbruden: Vilket test använde du? tänkte om man inte skulle ta CB utan något som känner av lägre halter?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???