• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jessie, Hoppas du får tag på någon som kan ge lite klarhet i dina problem! Men iband är det j-gt svårt att få tag på någon vettig person i svenska sjukvården.
    Ge inte upp!!!

• sweetstreet

Någon som hört från AM förresten?

• Snart så....

Ohh hon kanske är och får baby nu? :D

• sweetstreet

Mindre, Jessie o snart så

Nä jag tror inte det går att påverka sådär jättemycket. Mer än att försöka leva allmänt sunt t ex.

Jag vet att t ex mycket rökning kn göra att ägganlagen får sänmre kvalitet. vilket kanske kan vara en av orsakerna till att det ka vara svårare för storrökare att bli gravida?

• sweetstreet

Ja vi hoppas att hon får klämma ut den där flodhästbebisen snart så att hon slipper oroa sig för att brorsan skulle iväg och inte kan vara barnvakt eller hur det nu var. :)

• Snart så....

Ja hon behövde ju få barn innan fredag så håller tummarna för att hon är där nu :)

• sweetstreet

Nu måste jag tyvärr lämna datorn. Men hoppas kunna smita in här lite senare och se om det är någon mer aktivitet! Kanske några heta 6-tips eller några fler som plussat.
    Snart så jag tycker det är sjuuukt spännande med dig och ditt ev plus!!!!!! Fast om jag förstår saken rätt kommer jag inte få veta detta förrän imorgon då.

• Eden-06

Hej tjejer. Som vanligt skriver ni på. Kul
    Har inte läst i fatt än så jag återkommer om en stund

• Snart så....

Sweet: Näää vi får väl se vad jag kommer att skriva imorgon

• A.M.

Hej alla! Tittade just in efter en dag med diverse förlossningsstimulerande aktiviteter och såg att ni tror att jag är på BB. Haha - det är jag inte! Varken färdknäpp eller långpromenad hjälpte. Funderar på att börja klättra upp och ner på en stege och spika upp tavlor ...

Grattis till dagens plussare och jag-håller-tummarna för de som BIM:ar snart. Börjar misstänka att vår egen lilla pappersmuff CicciL är gravid!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???