• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

AM!

Hoppas att det händer något snart!
    Man fattar ju att det måste kännas som om det verkligen är dags. Du har ju väntat i över 9 månader nu! :)

• sweetstreet

schwiiiiiissssccchhhh!
    Lämnar datorn igen men önksar lycka till til er alla härliga tjejer där ute!! :)
    Till VUL, till förlossning, till BIM, till försök att få tag på mödravårdscentralen el dyl, till att inte fundera alltför mycket på symptom, till att inte deppa ihop ifall mensen kommer..... ja, till allt som ni tampas med helt enkelt!

• Jessie76

Hahaha, det var en bra sammanfattning Sweet

Koko, jag menade inte att du måste föra in det - förlåt om det lät tokigt - hade inte riktigt skallen med mig när jag frågade frågorna om det var det vi fyllt i sist

Alla är ju välkomna såklart!

Men jag får nog lov att köpa en test imorrn, apoteket har inte öppet så länge här(jag vet inte hur det är i resten av landet men här stänger dom 17 och jag jobbar till 17 så...) Men är inte såna blödningar korta och små? Jaja, vi får se...
    Kram på er alla! Lycka till imorrn Moppy!

• Skärgårdsbruden

Jessie,
    Håller tummarna för dig imorgon och väntar med spänning!

Tack för alla glada tillrop under dagen! Ni är så gulliga! :D

Godnatt allihop!

• Eden-06

Godnatt alla nya och kommande plussare. Skönt att ni finns

• Storasystern

CicciL och Snart så, hur går det?? Jag är jättenyfiken! Har massa tid över när jag sitter långt borta på jobb så nu har jag nästan hunnit läsa hela tråden!!

Moppy, berätta sen hur det gick! Klart att allt är bra med pyret! :)

• Storasystern

Skärgårdsbruden, jag hoppas på att få berätta för maken jag med nån gång snart! Han skulle bli så glad, så glad. Men just nu är det stiltje eftersom jag är lååångt hemifrån i jobb i 6 veckor...

• Liten med Mindre

Jösses Storasystern, du sitter i Asien någonstans eller? Annars är du en faslig nattsuddare. :)

Inget nytt skoj att rapportera här. BIM idag eller imorgon, känns som att det är påväg. Lite huvudvärk och molar i magen.

Sååååå jobbigt att gå och vänta på nästa ÄL.

• nenne78

morgonurinen flödar - hur går det flickor??!??!?! *hoppar av nyfikenhet* är det någon som testat sig på morgonen???

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    håller mig undan eftersom alla verkar bubbla av lycka och jag bara känner att jag drar ner humöret eftersom jag är totalt övertygad om att det ALDRIG kommer fungera.

har allvarligt börjat fundera på att börja äta piller igen och skita i hela grejen. Köpa både häst och hund i stället. vad tror ni om det?
    det känns faktiskt som om jag skulle kunna bli lycklig med det.
    Mindre berg och dalbana.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???