• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

och blir hungrig oftare mellan måltiderna *jippie*

• A.M.

Moppy - jag tror att det kommer gå jättebra imorgon. Kommer inte ihåg vilken vecka du är i? Jag har gjort VUL i v9 och man blev mycket lugnare när man såg det lilla hjärtat picka ... Och det kan man om man har tur se tidigare ändå. Lycko-KRAM!

• Moppy

jag är i v 7, förra gr VUL i v 5 så gyn vill se om den växt eller ej... hoppas få se ett hjärta men det kan ju vara för tidigt.

• Moppy

Tack för lycko-kramen förresten, det värmer...

• skorpan_

Jösses vad det skrivs här i tråden.. :)

Har tagit mig en stund att läsa ikapp..
    Skärgårdsbruden, GRATTIS! :)

CicciL, håller alla mina tår och fingrar för dig! Hoppas hoppas att det är ett plus att vänta..

Moppy, spännande med vul imorgon!

Kram på er alla!

• missZapon

Jaha oj, jag fattade inte att det här var en tråd för stammisar! och här kommer jag o klampar in, hoppas jag är välkommen? Annars kan ni ju bara ignorera mig så tröttnar jag nog snart

Gift - nope not yet. Förlovade oss i våras, för jag ville ha det klart innan vi började försöka skaffa barn. Bröloppet är inplanerat till 2009, låter sjukt långt fram men min sambo vill "spara" lite på det.
    Barn sedan tidigare? nej
    Hur länge har ni försökt? som sagt sen i våras blir nog nio månader nu...

ålder 22 och bor i närke

• mugglesfan

Äntligen är jag ikapp - att vara härifrån i 2 dgr är inte lätt...
    Självklart är alla välkomna (bara inte de som bara meddelar att de har plussat och sedan försvinner)! Några är stammisar, några är nya och en del har nog försvunnit på vägen.
    Jag går väl också mot BIM. Har haft jättekonstig svullen magge hela veckan och värk i de inre organen. Är säkert ingenting men hur jag än försöker så kan jag inte låta bli att hoppas...

• mugglesfan

Grattis förresten Skärgårdsbruden! Lyllo...

• sweetstreet

Muggles,
    bara att fortsätta hoppashoppashoppas!!!!!! :)

missZapon
    Jättevälkommen till tråden!! Det är inte alls en tråd BARA för "gamla stammisar" utan en tråd för alla som aktivt försöker få till det, och som sedan har en massa nojjor över symptom och icke-symptom etc....
    Feel free att ventilera precis vad som helst! :)

• sweetstreet

Moppy!
    Jättelycka till imorgon!!!!!!
    Det är ju superspännande! och du måste verkligen berätta hur allt går!

:)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???