• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

fruLlan
    ni kan ju köra doggystyle höhöhöhöhö

nä förlåt.

Mindre
    Hmmm. Falun är ju en av kandidaterna för att bli vår hemstad (igen) och där finns det bra kattlägen...

• Liten med Mindre

Vi siktar nog inte på Falun. Och tyvärr är det inte många lägen runt Stockholm som lämpar sig bra för katt heller.

Vet inte om jag skulle vilja släppa ut min kisse i ett vanligt bostadsområde. Folk kan vara så grymma. Fast det kan de förstås på mindres ställen också.

• nenne78

Mindre
    usch sånt törs man inte ens tänka på, hur funkar folk egentligen??!?!?!?

Var är resten av gänget? Sitter ni på dass?

• Storasystern

Mindre, jo, jag är faktiskt i Asien och jobbar. Så här blir inga barn gjorda... :( Skit tycker jag om det. Hoppas du har bättre lycka!

• Storasystern

Nenne, nä inte på dass, i Asien ju! ;)

• nenne78

Storasystern
    cooolt men kanske inte så kul att vara borta från sin karl?!?

• Liten med Mindre

Sist jag var i Asien satt jag på dass. ;) En hel natt. :(

• Storasystern

Nenne, Nä, trist som tusan att vara borta i 7 veckor.... Inget att rekommendera.

Mindre: Nä, hittills har jag klarat mig, de har bra mat här! :)

• _koko_

Alla här kan vara lugna. Skulle fruLlan få för sig att försöka försvinna härirån kommer jag att jaga tillbaka henne med blåslampa, no worries!

Möte strax.

• Bröllopstokiig

För att citera A.M's inlägg igår

" Börjar misstänka att vår egen lilla pappersmuff CicciL är gravid!!! "

Jag börjar misstänka det själv nu! Shit, jag har fortfarande inte fått mens. I går på väg från jobbet ömmade det till i bröstvårtorna! Annorlunda, har inte kännt så innan... inget mens symptom hos mig iaf.
    BIM är i dag om det inte var i går. Så vi får se om mensen kommer under dagen, men som sagt, inte så mycket "spotting" som tyder på det än i allafall.

Hmmmmmm

Verkar som jag drar till Dubai nu innan jul. De kommer antaligen åka ner före mig med kameramännen osv, för jag kan inte vara borta från jobbet så länge. Vi får inte ta ledigt i vårt Q1 (vi är amerikanskt bolag o har q1 från okt. - dec.) Så antagligen får jag bli sjuk. Vågar inte ens fråga om ledighet för de kommer säga nej, då ser det ju inte så bra ut om jag blir sjuk sen just dessa dagar, så jag får bli sjuk med en gång i stället, he he he, har inte gjort så innan, men jag gör allt för att få åka ner till Dubai och spela in programmet!

KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???