• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Snart så... klart du ska dricka vin!! Det ska jag! I går när jag kände hur det sved till i boobsen fick jag nästa lite skräckblandad panik och tänkte, shit jag måste ha vin i kväll, tänker absolut inte skit i festen som jag hade tänkt från början. Så jag drack säkert 7 glas! PHU
    I kväll är det dammiddag och vin och i morgon är det brunch och vin! Jag ska inte testa förrän på söndag, det är ju bara att säga då att man inte visste... he he väl planerat! om det så är grav eller ej

• Bröllopstokiig

Nu måste jag på toa..... vågar knappt

• Bröllopstokiig

INGEN MENS hihihihi märkligt....

• A.M.

CicciL, vår egen lilla pappersmuff - du är ju GRAVID!!!

Jag gjorde precis som du vid BIM, låtsades inte om att jag kunde testa för att jag skulle ut och festa med några kompisar som jag ABSOLUT inte kunde berätta om en ev. graviditet för. Så jag gick ut och festade (lite behärskat dock), testade dagen efter och plussade såklart. Utan dåligt samvete faktiskt. Så tidigt ska det inte ha någon betydelse.

• Snart så....

Det är med skräckblandad känsla man går på muggen nu. Rött, brunt eller inget??

Jo ska nog dricka något glas vin imorgon fast kommer nog mest ÄTA :D

• Liten med Mindre

Snart så, BrudSommar och jag gick danskurs ihop för 1 år sen, tillsammans med de då blivande makarna. :)

Vad spännande med er som fortfarande väntar. Då kan ni ju låtsas att det är ok att äta för två imorgon, men ändå dricka vin om det suger i tarmen efter det. Det bästa av två världar? ;)

• Liten med Mindre

Om någon missat brunchinnehållet:

B R U N C H B U F F É
    lördagar, söndagar och helgdagar 11.30-16.00

FIL & FLINGOR, OLIKA SORTERS BRÖD, PÅLÄGG
    ÄGGRÖRA & BACON , BAGEL, LAX, LÖK & GRÄDDFIL
    NUDELSALLAD, CHICKEN DRUMSTICKS, CHORIZO
    FOCACCIA, CREAM CHEESE, TOMATSALLAD
    MANGOLASSI, KAKOR & PAJER
    LYXVÅFFLA MED SYLT & GRÄDDE
    FÄRSKPRESSAD JUICE

INKLUSIVE KAFFE, TE & JUICE

165 KR , BARN UPP TILL 12 ÅR 125 KR
    [boende hotelgäster 125 kr]

Satsar nog hårt på våfflor som det känns nu. :)

• Liten med Mindre

Om någon är snäll och vinkar till mig när jag kommer till restaurangen så blir jag glad.

Jag har långt mörkblont / slingat hår (till skulderbladen). Säkert blöt i håret om jag har bråttom.

Svart välpackad ryggsäck och om det regnar som prognosen säger, en röd/svart Tierra jacka.

...ingen systempåse. ;)

• viktualia

smygläsaren igen: ååååååååå vill också äta god buffé! särskilt mangolassi var en evighet sedan.... får nog göra egen...

• Bröllopstokiig

Mindre du lär känna igen oss oavsett påse eller ej... he he he

ÅÅÅ våfflor, fasen vad jag ska moffa i mig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???