• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mindre och koko: Ni har mail :D

Jessie: hahha såg just vad jag hade skrivit om ånga-ångra

Trevlig kväll på er tjejer :)

• Jessie76

Jag testade just, och det visade -. Kontrollfönstret hade dock inget streck, spelar det någon roll?

• ljuvlig

Oh, två dagar utan tråden är för mycket!! Helt otroligt hur mycket det skrivs här inne, både positiva och negativa saker.

Moppy; åhh så trist! Förstår att du vill komma in på rätt bana igen och försöka på nytt så fort det går... *kramas*

Är det någon som är här i kväll överhuvud taget ? Min make är ute med sitt företag hela kvällen så min kväll blir slappa framför tv:n med en stor bunke popcorn. Mmmmm

Har tänkt på en sak idag. Hur länge är ägget fruktsamt egentligen? Jag menar när det väl släpper (ägglossning) och vandrar längs äggledaren, är det då det kan bli befruktat? Eller hur funkar det?

Jag har bajsont i äggledarna idag men blir inte klok på om jag har ÄL eller inte. Ingen böj på stickan i morse och idag är det 25 dagar sen sista mens. Hur lång kan en menscykel bli egentligen? Jag är nog uppe i 40 dagar nu...

• ljuvlig

...det kanske heter äggstockar??????

• ljuvlig

Jessie76;

Jag tror att du måste få "klart" i kontrollfönstret, risken är att det inte funkar annars....
    Har du fler test hemma? Ett tips är att kissa i nån behållare så att stickan får gotta sig riktigt ordentligt innan

• nu är jag fruL

moppy
    Usch gumman jag vet inte vad jag ska säga... men fy vad hemskt. Stackars, vilken jäklarns otur.
    MEN se det som så att nu VET du ju att du kan bli gravid i alla fall, eller hur?

Jag lider med dig. Men jag måste säga att jag är imponerad av att du har ett fungerande sjätte sinne. Du har känt att något var fel och hade rätt.
    Jag är imponerad, allt som jag känner är ju som bevisat alltid fel...

Hoppas att du kan komma över det här och må¨bättre.
    Jag skäms genast lite över att jag deppat ihop så totalt när du klarar dig så starkt trots det som ¨hänt.
    fast å andra sidan så är det svårt att jämföra olycka... och sorg...
    och alla kanske inte är så klena som jag är.

Men om du klarar att vara stark så ska jag försöka jag med...

okej tjejer, jag försöker komma i morgon. Hoppning i kväll, en natt med maken och en morggon i stallet kanske får mig att må bättre.
    Jag försöker komma.
    är nog där 12.30 i såna fall
    kram

• ljuvlig

Nu minsann fick jag äntligen böj! Och jag börjar mer eller mindra känna igen ÄL-symtomen på mig nu Aj, aj i äggstockarna och ett ganska grumligt urin (ser ut som små äggvita-delar som simmar omkring). Detaljerat, sorry... Är det fler som känner igen sig eller är det bara lilla jag?

• ljuvlig

.. och som tur är vaknade jag med Stock i morse (aj, vilket språk) så det gör inget att maken är borta ikväll
  • Snart så....

Underbart FruLan vi ses imorgon :D

Ljuvlig: jag är oxå gräsänka ikväll hhaha och har laddat med glass till Idol :D
    Har dessa äggsaker i urinet runt Ä så du är inte ensam

• FruSofia

Moppy
    Vad tråkigt! Hade nästan det på känn. Jag har varit i din situation. Hinnsäck utan foster dvs ofostrig graviditet. Ni pratade inte om skrapning eftersom du inte blöder? Annars kan det ta många veckor innan kroppen fattar att den ska blöda. En positiv grej jag kan bidra med var att jag blev gravid igen på andra försöket och då gick allt vägen!
    Det är bra att du försöker hålla modet uppe! Det kommer gå bra nästa gång!

Ta hand om dig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???