• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Cicci var är du ? :D

• nenne78

Mindre
    öööhöhöhöhö!

• Snart så....

FruLlan? koko? Var är ni? sovmorgon?? :D

• Jessie76

Hahaha... Nenne du är för skön

Ja, jag vet inte snart så - kanske vi har köpt från ett felaktigt lager med GT du och jag
    Ingen idé att skriva/säga att man känner sig "konstig" för förmodligen så framkallar man det själv...

Jag får hålla koll nästa månad - tills dess är det väl bara att köra på

Svårt å skriva, jag har träningsvärk i armen efter allt flaxande i lördax

• Moppy

Godmorgon flickor!
    Låter som det var full fart i lördags, och jag är mycket spänd på den ev plussaren. Jag håller tummarna!!

Jag har bestämt att jag inte ska negga här i tråden om mitt missfall, eftersom jag tycker att tråden ska handla om BIM:ar och ÄL:ar och annat spännande :D... kan dock säga att det varit en ganska tung helg med mycket tankar. Kommer terrorisera min gynekolog nu i veckan för att få lite mer info, typ hur kommer det ut (vissa säger att det kommer blöda, vissa att det absorberas) och framförallt NÄR ÄR JAG PÅ BANAN IGEN??

Ja, ja nu ska jag inte mala mer om detta utan ser fram emot mer plussivitet i tråden istället! ;)

Kram till er alla goa tjejer!!

• Jessie76

Du får gärna spy ur dig hur du mår och allt du vill här Moppy - tycker jag iallafall. Om du känner att du vill prata så är vi många här som lyssnar
    Jag menar, man stöttar väl varandra både i med och motgångar?
    Annars är det ju väldigt gulligt tänkt av dig

• Liten med Mindre

Men Moppy - om du vill dela med dig så vill vi ju gärna veta. Det kan ju hända andra än dig, och då är det skönt att ha hört hur det kan gå till.

Fast bara om du vill och orkar förstås. Styrkekramar!

• Moppy

Vad gulliga ni är. Jag vill bara inte att mitt 'fall' ska avskräcka någon eller göra att någon tycker det är jobbigt att läsa tråden. Vissa är ju lite känsliga. Men som min gyn sa, detta händer 1/3 av alla graviditeter, även om många inte hinner märka ngt, så det är ju klart att det är vanligt.

Ja, ja jag kommer nog kanske inte kunna hålla mig från att spy galla om jag känna för det... We'll see!!

• Snart så....

Moppy: Självklart kan du dela med dig här om ditt missfall. Vad gyn säger ska hända nu, hur snabbt kroppen återhämtar sig osv. Vi kanske hamnar i samma sits som dig en dag *peppar peppar att det inte ska hända* Kan förstå att det har varit en tung helg.
    Kram till dig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???