• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

muggles - KRAAAM!! It ain't over til the red lady sings... Och isf är det nya tag nästa månad.
    Jag har bim ungefär idag, men min cykel är lite skev, så jag vet inte säkert. Bara beiga flytningar än så länge.

CicciL - Jag tror allra mest på det psykiska, du hade släppt symptomen och pratade ju redan om nästa försök... Men jag måste erkänna att jag är lite sugen på att prova bisolvon... :D

• Lapinette

CicciL - ETT STORT GRATTIS! Sitter här och läser din ordentliga redogörelse och får tårar i ögonen när jag kommer till slutet. Jätteglad för din skull!

Själva har vi flyttat i helgen och har mer ägnat tankarna åt det än barn...fast självfallet finns tanken hela tiden där och mal. Kanske denna gång?

• mugglesfan

_koko_: kul uttryck - fniss...

Ja du har rätt såklart. Men är det inte typiskt PMS att se allt i svart och redan nu utgå ifrån att det är kört?

• _koko_

muggles - Eller så är det ett gravsymptom, som cicci som blev galen för att en lampa satt lite fel på terassen... ;)

• mugglesfan

Förresten apropå "de onämnbara" (folk som utropar saker i tråden ni vet): jag tycker att bästa sättet att hantera dem är isande tystnad. Uppenbarligen vill de bara provocera oss. Kanske bra att det inte står en varning i trådstarten - då hade det säkert bara attraherat fler att hålla på.

• Snart så....

koko: Men om du har bim idag borde du väl fått förvarningar redan förra veckan? Då är det ju än så länge plussitivt?

• Snart så....

Mugglesfan: Håller med, fast går inte det emot forumets regeler?

• mugglesfan

Tack koko för lite support - det värmer!

Satt alldeles nyss här och fick nästan tårar i ögonen när jag tänkte på att mensen säkert är i antågande - är komplett instabil känner jag. Så skönt att den här tråden finns så man får spy ur sig det här!!!

Men som sagt, jag väntar på den röda ladyn då...

• mugglesfan

Vilka regler då menar du? Det måste väl vara tillåtet att inte svara på ett inlägg? Nä, jag fattar att du menar ngt annat men inte vad...

• _koko_

muggles - true, true...

Snart så... - jag räknar bim från första spottingdan förra månaden, dvs första dan med bruna flytningar, och det är den dag som borde vara idag. Men eftersom jag haft upp till 35 dagars cykel (är idag på dag 31) tidigare så känns det himla osäkert.
    Samtidigt känns det som om något är annorlunda... Men usch, nej, jag ska inte skriva så, ännu mindre tänka det!!!
    GAAAAAHHH.... (du är ju i samma sits så du förstår nog...)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???