• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Sweetstreet, det är bara du och jag som är här på konstiga tider... Undrar varför?? ;)

Hur är det med er andra? CicciL, hur gick det igår? Nu är jag jättenyfiken ju! :)

• Liten med Mindre

Tack för i lördags alla trevliga tokpannor! Trodde aldrig att vi skulle bli sittande så länge (och då vet jag ju inte hur länge ni andra var kvar).

För den som undrar så var vi 5 som träffades och brunchade på Mornington. Lååååång brunch. CicciL, FruL (vad skoj att du kom trots allt), Snart så, _koko_ och Mindre. Snackade om sånt som fick övriga bord att rodna och se sig omkring. :D

Koko - vad trist med minus. Men avvakta BIM och testa igen sen om inget händer.

Väntar med spänning på den siade pluss-fanfaren! :) :)

Firade själv fars-dag med att åka till akuten med min händige man. Han skar sig och jag mådde dåligt. Så klassiskt. :) Men jag hade gjort ett bra jobb som sjuksyster, och vi var nästan där i onödan. Intressant att det var fler fruar där med sina "händiga" män när vi åkte. :D

• Snart så....

Godmorgon tjejer,

Tack för i lördags :D Stannade ni kvar länge?
    En liten rapport från mig:
    Inget pluss igår för min del och har inte det minsta antydan till mens.Nej gjorde inte en Cicci *asg*, gjorde något mkt trevligare :D :D
    Mina bruna flytningar är även över, men har mkt vanliga. Har lite molvärk till och från och mina boobs är värre än någonsin. Vet inte vad som är värst just nu, utan eller med BH :(
    Vad är det som händer?! Kan jag vara en låghormonare?

Kram till er

• nenne78

hejsan brudar!
    hmmm.... antingen spelar era kroppar ett välregisserat spratt eller också suger testen!

Låter som ni hade tokmysigt i lördags, sände er en tanke efter att vi hade bolibompat vilt oc intensivt på ... morgonen. Snällt, va?

• Liten med Mindre

Vänta lite till Snart så - något måste det ju vara. Det låter som jätteklassiska SYMPTOM! :)

Lyckad jakt?

• nenne78

Snart så...
    konstigt med boobsen!!

• Liten med Mindre

Spratt, jovisst. Blev jättepaff igår när jag efter 2 dagars mens fick jätteont i ena bröstvårtan. Så ska det ju inte vara???

Visade sig att jag rivit mig. Aj! Tycker verkligen synd om alla som får såriga bröstvårtor och behöver amma. :(

• nenne78

Mindre
    *fnissar* försöker din kropp skada sig själv så att du ska fundera på eventuella symptom börjar man ju bli lite orolig för dig! Var rädd om hallonen!

• Liten med Mindre

Nenne,

Problemet är väl att vi har fler hallonälskare hemma. :)

• Snart så....

Mindre: haahha nej ingen lyckad jakt för m2b.

Ja tror faktiskt att det är något om jag inte är skengravid hahha
    Undra när jag ska testa igen om mensen inte dyker upp?? förslag någon?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???