• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

Moppy
    *kramar om* Vad tråkigt! Tänker på dig!

• Snart så....

Usch vad trist Moppy! Massa kramar till dig

• nenne78

A.M.
    Låter som att du behöver en åktur över några vägbulor fram och tillbaka

Funkade för en kompis till mig iaf!

• _koko_

Åååååh, moppy, vad tråkigt!!!! Är jätteledsen för er skull!

Snälla fruLlan, kom i morgon, skulle sakna dig jättemycket annars!! Om du hellre vill stanna hemma och gråta hos maken förstår jag såklart, men annars klarar vi både skratt och gråt och grrrr samtidigt!
    KRAM från koko.

• Bröllopstokiig

Fullan, vi klarar oss inte utan dig!
    Tänk om jag är ensam om att ha mens i morgon, ska jag deppa själv med alla då?

• Snart så....

Nej då cicci jag kommer säkert kunna deppa med dig. Bara känns så just nu :(

Fast tror att vi kommer ha lika roligt som sist och LOVAR fruL att du kommer ånga dig så det är bäst att du följer med.

Men tjejer, sist mailade jag er och fick aldrig något svar så har inget nr till någon? :(

• Liten med Mindre

Ni är garanterat inte ensamma om mens imorgon. *skval skval* Ligger en dag före och deppar på ordentligt. Men det kanske går över när jag blir hög på socker ikväll.

Vill någon mejla ett nummer för imorgon, så nås jag bl a på kolijox1000@hotmail.com

• Snart så....

Mindre och koko: mailar er när jag kommer hem. Får inte använda min spray-mail på jobbet

• Snart så....

Hoppas ni kan gå in och kolla efter 17,30?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???