• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

FULLAN!
    Snälla kom!
    Om jag nu skulle vara gravid, så kan jag ju säga att Bisolvon funkade! OCH även Rosenrot!

• missZapon

Moppy - så leden för din skull! Men jag önskar dig verkligen bättre lycka nästa gång.

AM - som ny här, när är du beräknad till att föda? verkar som alla går på spänn om du inte skrivit på ett tag

• Bröllopstokiig

Moppy! Gumman, det var ju inte så underbara nyheter precis. Usch då. Vi fortsätter hålla tummarna!

• Moppy

Finns tyvärr inte så mkt att hålla tummarna om, det var rätt kört med tanke på att den inte vuxit. Nu vill jag bara att cykeln ska komma iggr så att man är på banan igen.... *suck*

• Liten med Mindre

Vad trist Moppy! :(

Hoppas att du kommer i ordning snart igen och kan cykla med oss. Just nu längtar jag VERKLIGEN efter nästa steg i cykeln. Blääää...ont i magen.

Påbörjade frossandet lite försiktigt med kanongod tårta som en snäll konsult bjöd på igen (dom är snälla dom vi har). Synd att det inte gick i så mycket när jag mår kasst. Åt med ögonen det mesta...slurp!

• Moppy

Tack för alla styrkekramar. Får väl trösta mig med att detta var första riktiga försöket då vi körde på kring ÄL, så det kommer väl fler tåg. Men det är ovissheten OM det kommer lyckas alls som är det värsta tycker jag.

• Liten med Mindre

FruL, hoppas att du orkar komma förbi och äta med oss imorgon i alla fall. Det brukar ju alltid gå lättare att äta i sällskap när man är nere (min egen erfarenhet i alla fall). Något som distraherar lite...

• A.M.

Moppy:
    Usch vad tråkigt! Det finns liksom inte ord ... Många kramar!

missZapon:
    Mitt beräknade förlossn.datum var i tisdags - så nu är jag i v 40+3. Skapligt överjäst m a o.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???