• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Och ni som ska testa: använd de digitala testerna (GRAVID/INTE GRAVID) där man inte behöver tveka om resultatet. Jag och segbebin håller alla tummar och tår för er!

• Snart så....

Ja kommer nog köpa dem och man får det minsta lilla osäkert pluss på de vanliga.

• _koko_

A.M. - vad menar du, det uttalas väl ändå gucki??? :D :D

Svarar för cicci som är så uppe i sina symptom och resor. ;) Det är sissi.

Tycker det låter som hur många blivande plussare som helst just nu. Tycker så synd om fruLlan, önskar dig ett stort fett plus nästa månad!!!!!!!

BrudSommar2006 - vad läskigt med värk, men de lär ju veta vad de håller på med!

Nu är det bara ett dygn kvar!! :) Åh, vad skönt det ska bli att få prata skit igen.

• BrudSommar2006

Det måste ju bara bli ett gäng plussare efter helgen!

Jag kan inte vara med i morgon men ni får ha det så trevligt och så ser vi fram emot att få höra allt skvaller på måndag.

Verkar inte som om man kommer hinna jobba så mycket på måndag, det borde vara fullt med nyheter av ena eller andra slaget här då.

• Bröllopstokiig

koko, tack för hjälpen... ha ha ha jag vet att jag läste det men glömde svara, snacka om förvirrad idag! Phuuu
    Nu ska jag ner till stan och äta lunch med en värninna.

och koko har rätt (sissi) jag heter inte helt otippat Cecilia igentligen och mitt efternamn börjar på L

• A.M.

_koko_ o CicciL: tack - vad skönt då är det lite mer ordning i tillvaron för mig igen när jag vet att det är Sissi

/A.M. - som heter Anna (M är bara mellannamnet)

Och snart hoppas jag att vi får glada besked från Moppy som varit på VUL!

• Saffranin

Hej tjejer!

Har smygläst er tråd ett tag och idag är jag hemma och är sjuk och har läst ifatt från sida 30... man kan verkligen fastna!

Det låter som många kommer plussa i helgen! Lycka till!!

Jag har oxå ALLA symtom varje månad och det trots att jag fortfarande tar ett litet piller varje morgon... snacka om inbillning och positivt tänkande!
    Vi ska gifta oss okt -07 och jag hoppas att det finns en lika underbar tråd då när det kanske faktiskt kan finnas en chans att jag är gravid.

Kram och lycka till alla!

• missZapon

Saffranin:

jag håller fullständigt med, lika kul varje morgon att gå in och hoppas på att nån har plusat!

Snart så...
    Jag har samma sak, brunsörja och inget rött, brukar ha det max en dag nu är det hmm få se nu andra dagen eller kanske tredje, kommer inte ihåg tiden går ju så fort...

• nenne78

men hur ska man orka vänta på spänningen igen?? Jag har ju 29 dagar kvar till BIM HAHAHAH! Dags att börja centrifugera!!!

• Liten med Mindre

Och jag har ont i magen. :( Mens. :(:( Och samma eländiga hjärtklappning som igår, av och till.

Kunde det inte räcka med att få mens, måste det göra ont, få magen att svälla och humöret att sjunka???

Och dessutom är jag besviken, fast jag anat i en vecka att mensen var på väg (för allting kändes alldeles för vanligt pms:igt)

Eländes elände! Kanske ska strunata i Du är vad du äter-programmen jag såg igår, och köpa en massa glass och godis ikväll.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???