• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Morrn brudar

Jag har pratat med MVC imorse, samma dam som tog ut min spiral i juni.
    Hon sa att antingen har jag inte haft någon ägglossning eller så kan jag vara gravid... Förmodligen ingen ägglossning för jag känner inte ett piss rent ut sagt
    Hon sa oxå att det är extremt olika hur många ägglossningar/år man har. En del kunde till och med bara ha ett par ÄL/år! Kan det vara därför dom som har svårt känner olika symtom varje månad?

• Liten med Mindre

Åhhh, spännande Jessie och Cicci. Ska ni testa, eller vänta så att vi får lida lite av nyfikenhet??

• Storasystern

CicciL, jag är nyfiken i en strut, vad är det egentligen du ska göra i Dubai?

• Liten med Mindre

Var är du Storasystern?

Vi blev sjuka på väg från Indonesien till Singapore. Singapore är VÄLDIGT tacksamt att vara magsjuk i. (Om du nödvändigtvis måste blir det i Asien.) Rent vatten och fina toaletter, gratis och gott om dem.

• Jessie76

Så hon sa att om mensen är konstig nästa gång så skulle jag ta ett test....
    Men vad ska jag då göra om jag vill dricka eller nåt? Måste nästan köpa ett nu... Jag menar, hur lite jag än tror att jag är gravid så vill man ju ändå vara 10000% säker, eller hur? Usch vad jobbigt

Cicci - fan va cooolt!! Ska du testa idag?
    Moppy - var äär du?

• missZapon

God Morgon!

Vad är det jag läser:
    "En del kunde till och med bara ha ett par ÄL/år!" Låter ju inet klokt, då gäller det ju verkligen att pricka in rätt då. Hoppas jag inte är en av dom...

• skorpan_

Godmorgon!

Åh, vad spännande Jessie och CicciL!! :)

• Bröllopstokiig

Storasystern:
    Jag ska spela in ett reseprogram med eett team, om allt går vägen, men det gör det till 98%. Jag har bott i Dubai i minst 4 år, och sen har jag varit där varje år i 5 år någonting ett par veckor om året för att hälsa på kompisar etc. Eftersom jag känner till landet och omgivning så väl, vill de att jag ska vara med i produktionen etc...

Jessie: Jag kommer inte testa förrän tidigast på söndag om inte mensen kommer.
    Jag tror den gör det, för jag känner ingenting nu...alltså vad gäller symptom och så... så den är antagligen bara sen. MEN jag reagerade över att det sved till i boobsen igår... det försvann lika snabbt igen.

Bakis är jag med idag, var på en mediafest igår och drack gratis vin hela kvällen lång. Gäller att passa på

• Storasystern

CicciL, guuud vad spännande! Är det på frilans-basis då eftersom du inte får ledigt från jobbet?

Mindre: Jag är i Japan! Också rent och fint, och än så länge ingen dålig mat!

• Bröllopstokiig

Storasystern: Nej det är inte frilans, det är en one shoot denna gången, men jag hoppas att detta kan leda till något.

Mitt jobb ger aldrig ledigt dessa måndaderna under hösten. De har ingen aning om vad jag har för planer Det kommer de inte få heller, för jag tror inte det här är tillåtet!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???