• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

_koko_ - bra och annorlunda tips! Definitivt i hans smak dessutom!

• _koko_

A.M. - hehe tänkte väl det. :D

Jessie - du har helt rätt, men jag har inte orkat föra in det i min lista. Där förblir alla ogifta utan tidigare barn och inne på första försöket. ;)

• A.M.

Moppy:
    Det är väl i morgon du ska på VUL? Lycka till!!!

• Moppy

ja *gulp* är nervös... men kan ju inte göra så mkt åt saken. om ngt hänt med pyret är det väl ödet...

• Moppy

A.M hade du mkt gravsymptom de första veckorna? Jag är bara lite illamående, trodde jag skulle vara mer. Lite, lite öm i brösten, lite finnar, trött på kvällen, molvärk. Men i övrigt känner jag mig helt som vanligt!

• _koko_

Moppy, det är jättevanligt att inte känna något!! Ta ett djupt andetag. :) KRAM.

• Moppy

Ja, jag försöker.. suck, kommer känna mig så mkt lugnare när jag varit på VUL imorgon (om det går bra!). KRAM!

• A.M.

Moppy:
    Jag hade lite molvärk bara, var lite öm i brösten och var lite frusen (tydligt grav.symptom för MIG). Att du inte känner så mkt är helt normalt! Jag håller tummarna för dig imorgon - vilken tid är det?

• Moppy

innan lunch precis...
    ja jag är frusen också, jippie ett gravsymptom till!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???