• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Problemet kom jag på är ju om de ser mig i tv sen.... shit, det kom jag på nu. Fasen, kanske måste be om ledigt i allafall...aj aj aj så får jag inte det så blir det inställt. Oj hur ska jag göra nu.? Tål att funderas på.

• Liten med Mindre

Japan, coolt Storasystern. Det är ju definitivt mer Asien än Singapore. Fast rent och fint förstås. Spännande, även om jag förstår att du längtar hem till mannen. :)

• Liten med Mindre

Cicci - bara för att de ser dig i tv betyder ju inte att de vet när det är inspelat. Väl?

Å andra sidan känns det ju inte som att detta är den "vanliga" begäran om ledighet för att lata sig. Beror förstås på chefen.

Eller är det konkurrerande verksamhet?

Tjänstledigt?

• Storasystern

CicciL - så du ska bli TV-kändis!!! Hejja! :)

Mindre: Jo Japan är bra, men det är fjärde gången jag är här nu, så nyhetens behag har liksom lagt sig och nu är det mest jobbigt att vara hemifrån så långa perioder i sträck... Inte minst för att bäbisproduktionen blir lidande...

• skorpan_

Japan är ett land som jag skulle vilja åka till, men just nu känns det såå långt borta i framtiden för mig. Vad spännande med Dubai, Cicci..hoppas att det löser sig så att du kan komma iväg.
    Fast jag tror nog allt att du fortfarande är lite gravid.. ;) Väntar med spänning på resultat.

Plikten kallar för min del nu.. Men ni som ska träffas, ta ett glas vin för mej med! :)

Ha en riktigt skön helg allihopa! :)

• nenne78

CiciiL
    men TESTA då vi spricker ju av nyfnikenhet!!! Å Jessie också!!! Å Snart så...

• Bröllopstokiig

Nenne...

Jag vågar inte! Körde upp lite papper igen på toa nu och det var minsan lite ljust ljust brunt... kanske kommer mensen ändå... Hjälp! Jag som var så säker denna gången att det inte hade tagit... varför blir man hispig nu då, bara för att mensen kanske är sen 1 dag...

SNART SÅ!!!!!!!!!!!!!! Whats going on!?

• A.M.

CicciL: Åh vad spännande det ska bli när du testar dig! Lova att berätta genast här i tråden! Jag tror du är på smällen!

Ang. berätta eller inte berätta på jobbet om din tv-inspelning ... Berätta! Min sambo gjorde en liten tabbe när han förra året glatt satt i tv och berättade om sitt företag som han har vid sidan om sitt vanliga jobb. Hans ordinarie chef var inte superpositiv om man underdriver det hela ... Även om det inte är konkurrerande verksamhet så är cheferna barnsligt förtjusta i att bli informerade.

Och - nej, jag är inte på BB och föder barn. Idag heller.

• Bröllopstokiig

A.M, usch jag vet inte om jag vågar berätta för dem. Tror inte det är en bra idé för jag kommer inte att få ledigt. Jag får helt enkelt fundera lite på hur jag ska kunna komma fram till något smart upplägg, fiska lite. Min chef är blåst, och jag tror inte han gillar mig, så jag tror inte jag kommer få ledigt.
    Hur som helst....ner ska jag till mitt Dubai och jag har ev chans att få bli programmledare, ååå vad kul.... ja jag får fundera lite till... *återupprepar jag mig eller*??

Jag vet inte vad jag ska tro om min mens/grav eller vad det är som är på g. Jag känner mig precis som vanligt. Verkligen! Så det är det som är det konstiga!

• nenne78

CicciL
    tjänstledig då? Hur funkar det??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???