• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

för att se ut som världens tråkigaste människa såååååååååå

det kan kanske bli så att jag bangar morgondagen...
    vill inte förstöra med mitt usla humör.
    Sätter mig på någon parkbänk istället och super

• Snart så....

Neeeej FruL det får du inte, vi kommer saknaaaa di så!!
    kan hända att jag oxå kommer vara på dåligt humör om mensen kommit!!

• Jessie76

Vad är det där mangolassi för nåt?
    Jag måste få visualisera er imorrn hur kul ni kommer ha åsså vinkar jag söderut framåt em - ok?
    Jag har massor med övervikt och får nog mer varje helg Men vad fan, jag är ju gift!
    Gissar att AM oxå har ett par kilo ölmage just nu

• Jessie76

FruLlan, ut å ta en stänkare nu! En GT eller två Ta en punsch för mig
    Du kanske är en av dom som har ÄL sällan? Kör på nu för tusan, innan jul blir du glad tror jag Upp med hakan stumpan, vi kämpar på....

• viktualia

FruLlan - näeee deppa inte ihop totalt! om du orkar så tror jag att du piggar på dig om du träffar de andra tokarna från den här tråden!

Jessie - här kommer recept på mangolassi:

5 dl naturell yoghurt
    300 g konserverad mango
    3 dl mjölk
    8 msk socker (eller salt)
    10 st isbitar
    Tillagning

Mixa alla ingredienser i en mixer i några sekunder så att det blir en bra konsistens.

Om du skall ha salt eller socker i beror på vilken typ av lassi du skall ha.

Givetvis kan man använda FÄRSK mango också!

• nu är jag fruL

tyvvär jessie
    pepp talk fungerar ej. men tack för försöket. Snällt av dig...
    men nej

jag får se om jag dyker upp i morgon. Ska till stallet på morgonen...så det är ju på vägen hem
    MEN det beror på deppigheten.
    OM jag inte kommer så ringer jag eller messar någon av er i alla fall.

• A.M.

viktualia:
    Verkar gott med lassi - men ska det verkligen vara lika mycket salt som socker om man ersätter ...? 8 msk är mycket!!!

Och Jessie: Helt riktigt! Jag är en riktigt tungviktare just nu - visserligen är jag JÄTTElång men det är ändå lite jobbigt att man börjar närma sig 100kg-stecket ... Hoppas på att det mesta är vätska som rinner bort efteråt

• viktualia

A.M. ärligt: jag surfade och hittade receptet... mitt svar är nej. jag skulle bara använda lite salt om jag skulle testa receptet... ides inte leta på något annat...

• A.M.

OK. Det verkar förövrigt vara ett bra recept - bra letat! Undrar hur mycket salt som kan vara lagom ... man får prova sig fram helt enkelt. Blev väldigt sugen på mango!

• Moppy

Hej tjejer!
    Ville bara ge en lite tråkig update från lilla mig. Var på VUL idag och de såg att hinnsäcken inte vuxit alls sen sist. Gyn kan därför inte säga om det varit en graviditet som bara 'dog' någon av de första veckorna eller om det bara skapats en hinnsäck utan foster. De vill också att jag kommer tillbaka ett par ggr nästa vecka för att utesluta att jag inte har utomkvedskap, även om han sa att det var mycket liten sannolikhet för detta... Så det blev alltså inget denna gång. Känns tråkigt, har varit lite ledsen de senaste timmarna, men jag har någonstans som ni kanske märkt känt på mig att det inte stod rätt till och faktiskt inte haft för höga förhoppningar från början.

Så nu är jag snart på G i ÄL-jagandet igen...

Kram till er alla i bebisfabriken!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???