• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

hihi smygläsare tog inlägg 1300....

får väl passa på och säga till Mindre - köp något riktigt gott så att du känner dig glad efteråt. Dyr glass är roligare att äta än billig!

• Snart så....

Mindre: Köp massa glass och godis och FROSSA :D

• _koko_

Fniss, vi är som värsta dokusåpan här, hahaha...

Håller på att slänga i mig lunch (en macka...) innan nästa möte, har blivit en riktig mötestönt... Vill ju hänga här ju!!

• _koko_

Mindre - i morgon blir det frossa om inte annat! Ååååh, vad jag ska äta... :D

• Eden-06

FruL: Håll dig inte borta. Vet att det känns tungt. Så klart är det roligt att höra om alla plussare men man vill ju själv vara där snart. Precis när jag får min mens känns det som allra värst. Ingen ÄL i sikte och ingen BIM att gå att hoppas på. Pusta på hur mycket som helst här i tråden. Tror att vi alla är i dalarna mer eller mindre. Snart kommer toppen till oss också. Kramar.

• Eden-06

CicciL: detta är ju rena såpan som är hur spännade som helst att följa. Lycka till med plussandet och Dubai.

• BrudSommar2006

Mindre - du kommer aldrig bli överviktig med din kroppsbyggnad (orättvist) och dessutom tränar du - du kan äta MASSOR med glass och godis ikväll utan dåligt samvete!! PLUS brunchen i morgon!

Snart är det eftermiddagsfika och sedan möte, spikning och jobbpub och sedan får man gå hem, egentligen är det lika bra att sluta låtsas att man jobbar redan nu!

• Liten med Mindre

Jag ska nog skaffa mig en alldeles egen Ben & Jerry bytta ikväll.

Och värma på vetekudden.

Och gnälla lite för maken som kommer att klappa mig på magen och huvudet så att jag blir glad.

Och nu är jag dum nog att ha kallat till ett eget möte, så jag får ju lov att masa mig dit. På ett strålande humör! (Ser nog mer ut som om jag vill bita huvudet av någon.)

Tack för all support gällande godis. Eftersom vi är fler som gillar den linjen måste det ju vara rätt. :)

• Liten med Mindre

Saker man äter vid mens har väl inga kalorier väl? Liksom kaksmulor eller pajrester. De räknas inte. !

/Sann Cathy-fan

• Snart så....

Mindre & BrusSommar: Känner ni varandra?

Jag är gräsänka ikväll så kommer helt klart frossa glass och titta på Idol.

Men usch hur ska jag göra imorgon om mensen inte har kommit igång? Vågar man dricka vin?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???