• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nu ska jag sitta i möte 1 timme med chefen, pucko som bokar absolut värsta tiden!!! slut i hjärnan och vill bara gå hem

• Liten med Mindre

Koko - du har mejl.

Snart så, har lagt en påminnelse att kolla efter kl 20.

• Bröllopstokiig

Jag har mailat er allihopa! Dig med Snart så... jag hade ditt mail från förra gången!

• Liten med Mindre

Då har vi alla en väldig massa mejl.

Syns imorgon, kommer runt kl 13. Ät er inte proppmätta innan dess, för det är så trist att äta själv.

Trevlig kväll - nu ska jag hem och köpa glass!

• Bröllopstokiig

Trevlig kväll!

• missZapon

AM

då hoppas jag att det har hänt nåt efter helgen då, *lycka till* för snart tänker jag gå hem från jobbet och ska förska att hålla mig borta från BT hela helgen

• A.M.

Hej tjejer - ha en trevlig helg. Och ni som ska ses: ha en mysig brunch! Själv ska jag ägna mig åt färdknäppar o att åka fram och tillbaka på vägbulor...

Kram till alla!

• mugglesfan

Moppy: gud vad tråkigt! Även om du kände det på dig så är det ändå ett hårt slag kan jag tänka mig. Hoppas din cykel kommer igång snabbt!

A.M. du måste komma in här efter förlossningen och uppdatera oss på hur det gick!

Alla: jag är så avis att ni ska bruncha imorgon! Här sitter man på bästkusten och kan inte vara med...

Jag var tvungen att läsa alla sidorna från igår för att ta reda på om ngn plussat, är ju så nyfiken!

• mugglesfan

Jessie: vi kan väl vinka till varandra imorgon då?

• Jessie76

Jepp - och tack för att du svarade Jag vinkar och vinkar - kommer att ha en stickad lååååååååång rosa halsduk och veva frenetiskt mot dig - ska vi säga runt 16-tiden? Beroende på mitt test kanske jag till och med skålar mot dig

Ha så trevligt imorrn alla stockholmare - Och snälla FruLlan - ånga dig inte du blir så blöt och liten då ( ) förlåt dålig humor
    Kram från Norr

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???