• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Junibrud -07

till ljuvlig
    ägget "lever" i ca 12 timmar
    ha det bra

• Jessie76

Ja jag har skickat en löpare å kolla om det finns såna där digitala test i stan för här finns bara dom andra.
    Usch Muggles, det lät inte roligt

Vad kul att ni hade roligt igår! Vilka var ni och vad gjorde ni?
    Jag hoppas oxå att ni vinkade till oss

• Jessie76

Nope det visar negativt. Måste vart nåt annat då.... Jag har haft ilningar i magen, som mot livmodertappen. Måste vara nåt annat galet alltså Vi får väl se.
    Blev det INGA plus i helgen? Hur gick det för Cicci?

• _koko_

Dumdidumdidum... Siaren koko säger att det nog kommer ett plus i tråden snart, och nej, det är inte mig själv jag menar... :D

muggles - håll tummarna för mig så håller jag för dig!! :)

Hemma från farsdagsfirande och kund einte hålla mig härifrån. 5e dagen med alkohol den här veckan, hahaha...
    Men nu ska jag banne mig värma glögg, lägga mig i soffan och äta pepparkakor och myssa med sambon!
    Ses imörrn.

• _koko_

Jessie - tråkigt, jag trodde nästan det var något där...

• FruSofia

jessie
    Ingen aning faktiskt, men kan tänka mig att det är vanligt trassel som kan hända med mensen när man har som mest koll på den. Hoppas det rättar till sig snart.

• Eden-06

Hej tjejer. Har bara varitinne och läst ikapp. Verkade vara en trevlig träff igår.

Håller verkligen tummarna för att några "stammisar" snart plussar.

En sak som är bra med FL är attt man kan göra tillägg i trådstarten. Skulle vara bra med tillägget: ALLA ÄR VÄLKOMMNA ATT DELA MED- OCH MOTGÅNGAR MEN HÅLL DIG BORTA OM DU BARA TÄNKT STICKA IN EN REPLIK OM ATT DU ÄR GRAVID!!!

• sweetstreet

Kul att ni hade trevligt i helgen tjejer!
    Och visst vinkade jag!!! :D

Jessie & Muggles
    hoppas ni inte har ont i armarna om det blev vinkande hela dagen! ;)

I övrigt kan jag meddela att jag tror mensen är på väg nu. Gjorde en "Cissi" och körde upp papper i muffen nyss för tt kolla och det blev nu lite smått, svagt rosafärgat vilket oftast brukar vara ett tecken på att blodet är på gång. Så jag gissr att det kommer sätta fart under morgondagen. Suck!!!!!! :(
    Jag kände ju INGET denna månaden, men hade ändå hoppats eftersom jag tycker att vi verkligen ansträngt oss med varanna dag och så....

Fattar inte varför det aldrig vill sig!!!??!?!?!?!?!?!!!

Hoppas nu på alla er andra som BIMar snart eller har haft BIM.
    Muggles, Koko (kanske testade du för tidigt!?!?) Cissi "pappersmuffen" L, Snart så och vilka fler????? Hoppas någon av er plussar snart!!!!!!
    Själv verkar ju även denna månad gå till minuskontot för min del. :(

• sweetstreet

Jessie,

Kanske är det som med Muggles gissning, ett supertidigt "missfall"??

Hoppas iallafall att du inte har ont eller så längre! Och nu får du se fram mot ny ÄL!

• sweetstreet

Nu ska jag sova!
    kollar in här igen imorgon!
    :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???