• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Moppy!!!!
    Vad ledsen jag blir!! :(
    Men det känns bra ändå att du verkar så stark trots att det må¨s¨te varit en jättebesvikelse.
    Hoppas bara att du kan "hoppa på tåget" snat igen!

KRAAAAM!!!

• sweetstreet

ljuvlig och snart så,
    är det detta som kallas äggvita i urinen???? ;) :D :D :D :D

• sweetstreet

Muggles och Jessie,

Jag kanske också vinkar då´rå. Fast kruxet är ju att jag ligger 6 timmar efter er... Så det kan bli lite knepigt med att vinka samtidigt.
    Hoppas ni som ska ses imorgon får en rikgit härlig bbrunch ändå! (och inte är man avis, nä´rå.....inte alls....)

• sweetstreet

Jessie,

förresten så håller jag med ljuvlig, gör om testet! för om inte kontrollstrecket syns så har testet inte utförts som det ska och då kan man inte lita på resultatet!

Jag hoppas fortfarande du får ett plus!! :)

• starlife

jag är gravid!!!!!!!!!!

• _koko_

I nästa trådstart tror jag vi måste få in en varning för att gå in och utropa sånt där... Stort grattis starlife, men vi är många här som har lite svårt med folk som bara kommer in och deklarerar som du gjorde nu eftersom vi själva inte blir på smällen alls lika lätt...

Ses i morgon sötisar, och ni övriga sötisar: hörs efter helgen!

• FruSofia

starlife
    Grattis, men jag undrar också ditt syfte med att bara gå in här och skrika ut det så där bara. Fast jag förmodar att du inte läst i tråden innan.

• Jessie76

Nu börjar blödandet bli obehagligt faktist, är inne på över en vecka nu... Och nu kom det en sån där äcklig bit (usch förlåt, men jag vet inte vem jag ska säga till annars än er )

Moppy - förlåt, jag glömde säga att jag verkligen hoppades för din skull. Jag lider med dig verkligen... Skickar en kram till dig

Jag testar väl igen imorrn, nej jag har inget mer test (det fanns bara såna cb med streck i en-förpackningar - norrland ) så jag får väl köpa ett till. Undrar om man kanske ska vänta ändå, för som hon förklarade för mig verkar det som att OM man är gravid och blöder ändå så har inte kroppen fattat ännu att man är gravid så då kanske det inte ger utslag på stickan? Jag vet då rakt inte......
    Usch jag känner mig jätteego förlåt mig...

Sweet, vi vinkar hela dagen till dig då

Ni andra - njut som f-n och ta en för oss utbölingar oxå

• Storasystern

Ljuvlig, jag har också 40-dagars-cykler... Hoppas att det innebär att man får ÄL varje gång eftersom chanserna blir färre/år än för dem som har kortare cykler... Eeeeh, komplicerat det där... Trist är det iallafall! :(

Hoppas det funkade nu där eftersom du fick böj och Stock! ;)

• Storasystern

Moppy, så förfärligt tråkigt. Svårt att komma på något uppmuntrande att säga. Drick riktigt mycket vin och njut medan du kan!

CicciL, har du inte ens haft PMS? I så fall är du bergis gravid! Hoppas för din skull!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???