• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • fru UH

ska snart börja på typ 4:e försöket.

• Bröllopstokiig

Visst var det roligt med FarsDag. Det blev så himla lyckat!!
    Ag redogörelsen, så känner jag att jag har begärt så mycket av alla andra ag symptom etc, så nu var det min tur att berätta min historia!

• Moppy

Gud vad kul Cicci!!

Skulle vara intressant att veta vad det var som gjorde att det tog? Rosenrot, bisolvon, vitaminer? Så man vet vad man ska satsa på ;) Så kul för dig!!!

• mugglesfan

Ursäkta att jag nu är den som drar ner tråden (borde låta den vara glad för en gångs skull - jag vet) Jag är lite nere idag. Har haft höga förhoppningar denna gång men igår kände jag mig lite nere och började ana PMS. Senare på kvällen blev jag irriterad och jaha, då är den på gång iaf då. Idag är jag inte heller på gott humör. Bara att bunkra upp med tamponger i handväskan och vänta in... Bläää... Jag har börjat fundera på om jag kanske är för gammal ändå (ja ni hör ju att det är PMS).

Men tack för redogörelsen Cicci! Nästa gång ska jag också satsa på åtminstone Bisolvon.
    Folsyra äter jag sedan april. BM sa att man ska börja ca 3 mån innan man planerar graviditet så att man bygger upp vitaminnivån. Har nu ätit i 6 mån - till vilket nytta?! Känner mig bitter (Förlåt Cicci - är fortfarande glad för din skull.)
    Vad gör Rosenrot nu igen?

• mugglesfan

_koko_: men du har inte fått mens än? Hade du BIM i helgen eller?

• Snart så....

Mindre: tårögd blev jag igår morse när jag fick sms:et nu är jag bara glad för Cicci skull :)

• Snart så....

Japp kommer oxå köpa alla tabletter som går inför nästa omgång om det är kört.

• FruSofia

GRATTIS CISSI!!!! Jätteroligt! Vi är ju riktiga synkisar, du och jag!

• Bröllopstokiig

Moppy och alla Ni andra:

Att jag slutade röka bidrog en del. Men jag tror på både Bisolvon och Rosenrot, + att vi inte drack alkohol på 11 dagar innan vi fick till det.
    Vi rensade kroppen och såg till att den innehöll massa vitaminer.
    Eftersom jag hade en fruktansvärd hosta, så märkte jag tydligt att Bisolvon fungerade, eftersom jag blev av med den och slemmet i halsen löstes upp. Då antar jag att det tunnas ut i muffen med så att det små rackarna simmar snabbare och bättre.
    Rosenrot gör att man blir mer fertil och kan (särskillt efter p-pille, som jag nu inte åt men ändå) sätta igång ägglossningen med fräs... Jag fick ÄL 1-2 dagar tidigare! Och för första gången kände jag verkligen av den!

Ja som ni ser, vi satsade (eller jag) allt vad vi hade!
    Min make äter regelbunder Berocca varje dag, det innehåller alla B-vitaminer o även folsyra och zink. Men det har vi båda gjort alla andra försök med.

Så en Rosenrot och Bisolvon bebis ska jag ha som inte är rökförgiftad från början

Rekommenderar starkt RR och Bisolvon!

• nu är jag fruL

godmorgon alla och
    TUSEN GRATTIS OCH KRAMAR CICCI!!!!!!!!!!!!!!
    jag är så otroligt glad för din skull gratti grattis grattis!!!!

Dessutom så tycker jag att det ä'r så otroligt kul att det hände just vid det här tillfället då ni inte "hetskn*ullat" utan bara fock till det som på nåder. Dessutom så har du ju int ekänt några symptom. Ganska underhåkllande då vi alla jagat symptom som sjuttom.

Näe cicci SUPERGRATTIS!!!!!!!!!! det var verkligen din tuuuuuuuuuuuuuuur! Jag är så glad.

Tack förresten för i lördags det var så himla trevligt och kul!!!!! jag är så glad att jag givk. ni är toppen verkligen!!!!!
    och tänk att man fick vara med att dricka ciccis sista vin på ett år
    kraaaaaaaaaaaaaam

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???