• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Koko: Japp men jag har haft 4 dagar med brun-beiga flytningar och igår/idag INGENTING färgat...
    Beroende på vilken cykel jag har 26-28 dagar så är jag BIM+4 eller BIM+2 nu.
    Jag förstår precis, vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Är totalt förvirrad :(

• Jessie76

Å shit!!! Cicciiii fan va roliiigt!!!!! Man får ju tears in the ajs
    Å va kul!!! Grattis vännen!
    Nu tog Cicci kommandot, så följer vi andra efter
    Nä, man gör så gott man kan - men vad gulligt med en sån utförlig berättelse, man får faktist mer hopp!
    Grattis igen!

• mugglesfan

Nä just det inte tänka så. Bäst att ladda med horder av tamponger och andra attiraljer, som en besvärjelse
    Känner igen det där...

Alltså, jag hatar att ha det här hoppet. Även om jag känner mig PMS-ig och precis likadan som förra månaden innan jag fick mens så kan jag inte riktigt släppa hoppet ännu. Och det kommer bara att bli en sådan jättebesvikelse när den röda ladyn kommer - jag vet det.

• Jessie76

Snart så... Har du testat dig?

• Snart så....

Jessie: Jadå solklart - :(

• Jessie76

Hmm... Jag oxå
    Men jag kan ändå inte släppa tanken att möjligheten finns... Det känns verkligen som att det skulle ha vart ett +
    Kan det visa fel??? Jag testade 8 på kvällen...
    Jag vet att när jag testade med yngsta flickan så visade testet negativt flera gånger, men då hade jag inte cb utan nåt annat billigare. När jag testade med cb sen så visade det direkt.

• Bröllopstokiig

mugglesfan: Det sista som överger en är hoppet. Så resonerar jag hela tiden. Jag kände mig precis som vanligt och när jag fick mitt utbrott i onsdags skrek jag till min make att jag hade PMS och att det var hans jä-la fel för att han inte kn-lade mig varje dag runt ÄL.
    *hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*
    Ingen PMS som ni vet var det ju... så med det sagt kan man ju må precis som man gjorde sist. Jag tyckte faktiskt att det kändes lite som om mensen var på g hela tiden men den kom ju aldrig... kollade på toa varje minut nästan, det kände bara som lite varmt i tjejmagen, så där som det brukar när man mistänker att NU kommer den... men icke.

Nu är jag på BIM +4-5 kanske o har fått flytningar. Var snustorr i 2 veckor, men nu kom det lite... (kanske beror på att jag inte kör upp papper i muffen längre)

• nenne78

men testa på morgonen jessie! Morgonurinen ä ju mer koncentrerad!

• mugglesfan

Snart så och Jessie: jag tror ni får avvakta några dagar till och testa på nytt helt enkelt. Det är inte mkt annat att göra även om det känns jobbigt att vänta.
    Snart så: din blödning låter nästan som en nidis.

• nenne78

CicciL
    när ska du kontakta BM?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???