• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Cicci: ha, stort garv när jag läste vad du skrek till din man! Han får höra en del va?

Ja usch ja, flytningar. Har jag också haft. Hade jag inte hängt i den här tråden så hade jag nog aldrig reagerat på det men nu visste jag ju att det _kunde_ vara ett tidigt grav-symptom så då börjar man ju genast hoppas ännu mer. Aaarrghhhh.
    Finns det inget piller man kan käka för att bli sådär avslappnad som man borde vara och inte bry sig så förbannat? Valium någon?

• Bröllopstokiig

mugglesfan: min man får utstå en hel del... jag var så arg på lampan som satt fel i onsdags så jag höll på att tappa fattningen, sen nrä han säger att det inte var så farligt så smäller jag till honom med ett grytlock i huvudet... men det var inte så hårt... men ändå. Sen blev han så arg på mig så han tog tag i mig och sa att min PMS inte ska gå ut över honom, jag jgorde en helomvändning o då fick han min hand i pannan, där var armbandet som råkade komma ner vid handen just då och han fick en pigg in i pannan så det börjad eblöda.... huuuuuu stackaren, jag blev skit rädd. Sen blev han arg i stället, inte så konstigt. ja ja nu är vi vänner igen och jag har sagt förlåt ett par 100 gånger om.... ibland hettar det till och det gör det i alla förhållanden!

Nenne78, jag vet inte vad jag ska göra nu? Ringer man en BM och säger vaddå? Hej jag har plussat eller? Spelar det någonroll vem man ringer??

Nu ska jag på lunch, hörs snart igen!

• A.M.

CicciL:
    Jätte-GRATTIS-kram!!! Åh, vad roligt för er!

Jag måste få säga - vad var det jag sa! Har hållit tummarna för dig hela helgen ... när jag inte klockat mina sammandragningar. För här har ingen liten bebis velat göra entré än (tänkte det hade varit lämpligt på Fars Dag, men icke).

GRATTISGRATTISGRATTIS! Vet att du inte haft jättebra erfarenheter av MamaMia - men måste ändå slå ett slag för dem, och min barnmorska Soheila ...

• nenne78

CicciL
    inte vet jag vad du ska säga hehehe och jag vet inte om det kanske är tidigt och ringa nu men de har nog hört det mesta så babbla på om plussitivitet och centrifugstolar och grytlock i pannan så går det nog bra. *s*

• Jessie76

Vad sött Cicci... Hahaa.. Man testar å får ett plus å sen undrar man - vaffan ska jag göra nu då??? Här har man testat å testat Kommer ihåg det själv..
    Jag ringde direkt till MVC och sa att jag testat och fått plus - vad gör jag nu? Frågade jag åsså fick jag hjälp.
    Ring dit du när du känner för det. Dom e vana - jag lovar

Jag pratade just med min man, och han sa - köp ett till test! Men jag sa va tusan vi ser ju nästa mens... Åsså jobbar vi på under tiden som vanligt (han gick med på att fortsätta göra barn - konstit? )

• nu är jag fruL

hejsan tjejer

ahhhhh det är så härligt med ditt pluss cicci. Jag måste säga att ditt pluss är enbart positivt och kul tycker jag. ingen avundjsuka alls utan bara glädje. Det är otroligt skönt att känna måste jag säga. men dy har verkligen kämpat, bjudit på dig själv och dina känslor och peppat och stöttat andra både i med och motgång. Om någon förtjänar ett plus så är det du

snart så och koko: hmmm mycket konstigt, jag var övertygad om att ni skulle olussa ni med. Men kom igen, ge inte upp ta nya test, det kan ju vara så att hormonhalten bara inte hängt med.

Muggles. Lider med di gumman vet PRECIS hur deppig man blir. Usch man vill bara ge upp och gå och gräva ner sig. Usch och fy,.. men det är bra att du är här och ventilerar, det är det vi är tillför. Kram på dig. Och du och jag vi tar nästa gång!!!!!!

Ni andra också förstårss

puss påer alla ni är sköööööööööööna

• nu är jag fruL

hmmmm jag har lite problem med tangenterna som ni märker

• nenne78

åååh frullan! Vi som är sista paret ut (alltså hundra år kvar till nästa BIM) har du börjat gnussa bävern mot stammmen ännu? Bäst att börja värma upp nu inför ÄLskogen...

• nenne78

näe fy f*n vad lågt! Förlåt tjejer, det var lite väl grovt en måndagslunch...

• nu är jag fruL

ha ha ha nenne
    japp föreberedelserna har startat. 6 varannan dag. jag tar bisolvon samt köpte igå¨år även rosenrot. Jag vet att det är lite sent att starta med dom nu eftersom jag har ÄL i helgen (borde få full böj på söndag) men va fan det kan ju inte skada. Hjälkper detr så hjälper det... annars så har det vel i alla fall inte skadat.

Dessutom har jag börjat äta omega 3... så japp jag följer i gugu ciccis spår och proppar i mig tabletter

och jag måste säga att molandet i magen redan har börjat, ...lite VÄL tidigt innan ÄL tycker jag.., men ändå.

Själv då, får din bäver några föreberedelser ?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???