• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Moppy: Herregud! Jag hade blivit vansinnig och gormat.
    Hoppas du kan byta så då slipper den gyn nu?
    Håller tummarna för att allt går vägen.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

Usch min mage bubblar sen lunchen och har börjat göra ont. Undra om mensen är på väg nu :(

• _koko_

Nej nej nej nej, Snart så... :( Hoppas inte! Du får moppys ena tumme åsså håller jag tårna också. :D

• _koko_

Gissa om kollegorna tittar konstigt på mig nu här när jag sitter med korsade fingrar och tår... :D

• Snart så....

koko: tack!
    Vill inte gå denna ovisshet, nu får antingen ett pluss eller mensen dyka upp snart! den här psykiska/fysiska berg och dalbanan är helt avskyvärd.

Dagens neggo det är jag det :(

• mugglesfan

Nenne: mer grovt! Alltid kul att läsa dina inlägg!

FruLlan: tack för stödet, det värmer! Jag har börjat kämpa mig upp ur avgrundshålet och försöker fokusera på positiva saker:
    - jag får dricka starkvinsglögg till advent
    - jag får dricka Mai Tai och annat på bröllopsresan i Thailand

Moppy: jag håller med koko, hur kan man vara så slarvig?! Håller två tår för dig och en tumme för Snart så och en för Jessie!

• mugglesfan

Snart så: nope - jag har tagit upp den fallna manteln från FruLlan och är dagens ärkeneggo!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???