• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

och nenne
    det var inte alls för grovt
    jag GILLAR när det är grovt
    det ska liksom vara något att bita i

är det inte det absolut bästa sättet att starta veckan? att lägga ribban direkt så att säga

• nenne78

öhöhöhöhöh japp, blev påmind av maken idag att det är dags ikväll igen Men här äts det bara multivitamineral och extra folsyra. Jag har inte ÄL förrän runt den 21:a men varannandag gäller fr o m i lördags. Vi är fortfarande helt till oss att vi inte måste tänka på att springa och hämta regnkappor när vi har börjat juffsa utan bara kan fortsätta busa vidare - helt GALET upphetsande!

• nenne78

ööhöhö du skrev ribba *fnissar*

• Liten med Mindre

En sån PLUSSITIV måndag. Känner mig också lite uppåt. Funderar på att satsa på bisolvon också - om inte så för att bli av med den eländiga hostan. ;)

Dags att bli redo för nästa omgång!!!

Och börja julpynta

Och baka pepparkakor - mmm. :)

Sitter i möte nästan hela dagen. Får väl ta igen imorgon.

• Bröllopstokiig

Hörrni tjejer, håll i hatten. Det kanske inte är kört för min del ännu!! Jag tror jag blir knäpp... var ialla fall hos en annan gyn på morgonen, eftersom jag ville ha en second opinion, som mätte fostret till DUBBELT SÅ STORT som min andra gyn... Jag gick sedan till min gamla gyn som jobbar på samma ställe och krävde att han mätte om... och han mätte nu lika stort som den nya gynekologen. Dessutom såg han nu fosterbitar i hinnsäcken, vilket också var ett positivt tecken. den gamla gyn sa bara: "oj jag glömde kanske vrida på VULapparaten så att jag såg hela längden i fredags"... Herre gud... Nu har vi tagit ett till blodprov för att mäta gravhormonet i blodet och jämföra ifrån i fredags, och jag får svar på detta i eftermiddag.

Jag har fortfarande inte mycket hopp, men man vet aldrig...

• _koko_

fruLlan - gugu cicci... Nu får du väl ändå sortera tillbaka tangenterna igen! :D

Sitter och småmyser lite på jobbet trots mina - och det kalla vädret. Tror det är till stor del tack vare ciccis + men även för att jag nästan inte har nånting inplanerat på kvällarna framöver och bara kan sitta hemma och mysa med sambon framför en brasa... Och GLÖGG! :)

• _koko_

MEN FAF*N MOPPY!!!!!! :) :) :) :) :) :)
    Håller tummarna så hårt att de vitnar nu! Jäkla gyn, h*n borde anmälas!!!

• Liten med Mindre

Moppy ! Heja tjejen! Nu hoppas vi på tillväxt i säcken.

Sickna klantskallar som inte kan göra jobbet ordentligt. Livsfarligt ju, med tanke på våra hormoner och känslostormar!

• nenne78

håller tummarna för moppy!!

Gissa vem som griljerade en skinka igår och åt på mackan... aaaaaaaaahhhhhh meeeeraaaaaa FruLlan, nej det var inte makens utan en glad gris från Gävleborg med tryne och klövar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???