Hej tjejer,
Nu har jag ägnat säkert en timme åt att läsa ikapp från i torsdags. Ni är då flitiga, måste jag säga! Och mycket har hänt!
Moppy - blev så ledsen för din skull när jag läste om ditt VUL, men nu på slutet tog det sig ju! Jag håller också tummar och tår för dig! Hur är det egentligen med VUL? Görs det på alla eller bara på vissa och när i så fall?
Cissi - GRATTIS!!!!!!!!!!!! Det visste jag väl! Kände verkligen på mig att du var gravid! Såååå roligt!
Håller tummarna för er andra BIMare, tror också att vissa av er testat för tidigt, det är ju lätt hänt... Det gjorde jag med, men sen blev det ett starkt plus ändå! :) Kan säga att mitt också var jäääääättesvagt i början och först på tredje testet blev det starkt (visst ver det någon av er som fått ett jäääättesvagt plus, som en skugga där plusstrecket skulle vara?)
FruL - roligt att du är gladare igen! Håller tummarna för din nästa ÄL!
Idag har jag ringt till BM och sagt just som du undrade över Cissi - Hej, jag är gravid. Vad gör jag nu? Fick tid för inskrivning den 13/12. Hjälp vad lång till dess! Känns som om allting tar lång tid, först vill man veta om man är gravid, sen om barnet växer, sen om det rör sig etc. etc, Verkar som om tålamod är nyckelordet och det är inte min starka sida direkt...
Förresten får ni gärna hålla tummarna för mig ändå, fast jag blivit gravid. är nämligen superstressad på jobbet, så mkt att min kompis (som är en av få som vet) beordrat mig att stanna hemma den här veckan oh vila :( Har sån stressmage och hjärtklappning. Är nog inte bra för bebis...
P.S. Koko - när du reviderar din lista kan du lägga mig på gravid med...