• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Ni är galna!!

Jag är inte lika säker, får lov att testa imorgon om inte mensen kommit då...

• Jessie76

Hej hej....
    Håller med den kloka och allmänbildade och alldeles fantastiska gurun FruL i hålan för hon har ALLTID rätt
    Grattis tjejjer!!! Fan va najs Skärgårds- oxå Köp nu ett test!!! Fort som tusan, man sitter som på nålar här på arbejtet

Själv hade jag en konstig upplevelse i min menscykel den här gången. Igår blödde det så extremt lite (ni vet som att man har skurit sig, sånt blod...urkonstigt?) så jag tänkte vaffan jag kliver på Inget mer med det.
    Imorse blödde jag mer igen!
    Detta är heeeeeelt sjukt ju! Vad kan det vara? Jag har ALDRIG haft problem med mensen....

• nu är jag fruL

jessie min lilla renstek
    är det inte så att du också ska ta och ta ett litet test kanske

och tack för komplimangerna MEN jag tror att det har varit lite kallt åt dina hjärnceller där uppe i norr.
    JAG alltid ha rätt moi
    okej kanske om andra då
    För som du kanske kommer ihåg så är det ju inte många sekunder sedan jag föll ner i ett djuuuuuuupt svart hål av sorg over att min mens kom TROTS att jag trodde något annat.

men om andra har jag rätt
    så det så tjejer

• Snart så....

Sorry tjejer men tror inte att ni får mitt vin på lördag.
    Nu kom det MASSA brunt klump-slem och då brukar inte mensen var långt borta....

• Bröllopstokiig

Inte en tillstymmelse till mens, var o kollade igen... ååå hoppas den är borta för en lång tid nu... *garvar* Vad knäpp man är bara för att man har bim, innerst inne vet jag ju att mensen är på väg, eftersom vi knappt fick till det förra gången och för att jag har kännt mig helt normal hela tiden, inte ett enda litet tecken har ju kunnat krama fram...

MEN DÅ snart så och skärgårds.... Kan ni inte testa NU, jag är så nyfiken, men å andra sidan är jag så pass säker på att det är plus som kommer, så ni kanske inte behöver testa för min skull, he he he

FruLlan, det blir du och jag som ska satsa på augusti då! Vilka mer?

• Bröllopstokiig

Snart så.... jag hade med så min första grav, massa brunt klumpigt slem, men det är vanligt. Testa dig! Det ser verkligen inte nice ut, lägger sig som en 5kronoa i brallan om man inte passar upp. Det är ett tecken!

• Bröllopstokiig

Jag hade gärna haft lite brunt slem! Jag har inte ens något!

• Snart så....

Nää tror faktiskt FruSofia och Skärgårdsbruden har tagit plussen för denna BIm omgång.

Jag är nog med i agustiklubben

• Snart så....

Har tyvärr inga hemma så får handla efter jobbet idag och testa imorgon bitti.

• Jessie76

FruLlan, sug åt dig - du är min förebild Även om mina celler är djupfrysta

Jag undrar däremot om jag borde gå till en gynekolog eller läkare å kolla om jag har nåt trasigt som är fel eller nåt?
    Hade vi inte nån här som var utbildad inom sjukvården? Eller jobbade på nåt sånt ställe?
    Jag har ju inte haft såhär någonsin förut... Weird
    Hjälp mig då, kan jag få nå tips?

Kan ni inte testa då ni andra???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???