• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    jag kunde inte låta bli
    jag vet att det är fjantigt!

• BrudSommar2006

Jag är helledig idag, skönt att inte behöva ge sig ut i halkan. Jag testade ju på en fredag för att vara säker på att jag skulle kunna dricka vin över helgen, vilket det ju inte blev något av med. Visserligen kan det ju hända att det inte blir något plus bara för att man testar för tidigt men då känns det mer OK att dricka som vanligt känns det som för min del än att vänta tills efter helgen med att testa bara för att man vill dricka. Dessutom är det ju så otroligt spännande med alla som går och väntar, man vill ju veta! Nu ska jag hinna städa lite här hemma medan sista tabletten verkar. Tittar kanske in en sväng lite senare och ser om alla hunnit gå hem för helgen.

• Snart så....

Shit pommes fritt
    Redan 500 inlägg, då kommer ju inte 5000 räcka långt? :D :D

• Moppy

Brudsommar: vilken vecka är du i?

• Bröllopstokiig

Godmorning girl!

Läste lite längre bak att Nenne är gravid, det stod YES jag är graviiiiiiid, har jag missat något, för det är ingen som kommenterat det!???

Själv har jag föräldrarna på besök, så jag har just kommit till jobbet och har massa att göra... suck.

Inga symptom på mig alls, kände lite spänning i tutten och blev överlycklig, men den försvann lika snabbt
    Men jag ser det ju så klart att det är ett symptom för mig att inte ha symptom.
    Förra gången hade jag "mensvärk" i en vecka, ont i brösten och kände mig yr och labil, men inte fan var jag gravid, jag drömde att jag testade pluss och hela skiten, men NEJ icke icke... Så nu skiter jag i att fundera så mycket, min kropp har betett sig så himla konstigt och jag hade aldrig tidigare känns så heller. Hmmm, men nu är allt som vanligt (borde inte vara gravid då....

ja ja... Snart så... låter ju lovande för dig och FruLlan!!! Tjohooo i så fall, jag kommer bli så glad för er skull, men ändå avis!

• nu är jag fruL

ciici: ja vi vet ju inte om det finns något att bli avis på än...
    MEN om så förstår jag verkligen om du blir avis. Jag har blivit jätte avis på dom som plussat. och på dom som bara stuckit in huvudet i tråden och sagt att "jag plussade igår det var vårt första försök" så har jag nästan blivit arg

det känns lättare att "unna" er som man kämpat med...

• Snart så....

CicciL: nenne är inte gravid men tolkade symptomer och skrev så.

Tänk och vi alla skulle vara gravida, då blir det kafferep nästa lördag hhahah
    Ojoj vad det skulle vara roligt :D

• Snart så....

Tänk om järngänget skulle plussa allihopa samma månad, ja vet att det är osannolikt men måste få drömma lite *s*

• Snart så....

FruL: Håller med dig till punkt och pricka!!

• Snart så....

Ohhhh snart är dagen över, ut i det vackra vädret och knata runt på stan *längtar*
    Undra hur kallt det är nu?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???