• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Hejdå! Ha en skön helg. Rullar till Dalarna över helgen och är tillbaka på måndag. Skriv nu lagom mycket, så att inte hela dagen går åt att läsa ikapp. :)

• nenne78

*biiingooooooiuouououououoioooaooaaaaa*

hmm. det visar sig vad det var, jag brukar inte blöda så där, om jag gör det så brukar det störtblöda dagen efter för då sätter mensen igång.

Men man törs ju inte hoppas och jag försöker inbilla mig att det ska vara fler "tecken" i så fall!

• Snart så....

Nenne78: TESTA DIG, nu är man så nyfiken här :D

FruL: Är kl 13 inte bra då? Så får man lite sovmorgon? Tänk på oss stackare som inte bor i stan och måste åka så lååååångt hahhaa

• nenne78

men jag törs inte! Tänk om det ändå är för tidigt så att det inte visar något...

• Snart så....

Nenne78: eller har ni haft "hårda" nattliga övningar? de kan ju ge blödningar om man är känslig..

• Snart så....

Men men men gaaaahh men vissa får ju besked jättetidigt oxå
    *psykterror* :D

• Snart så....

Jag skulle jättegärna testa nu om jag bara kunde :D

• nenne78

å sen får man mens lika snabbt som ett bre... inlägg i den här tråden

När jag var yngre och precis hade fått mens och så, så var den ju väldigt oregelbunden i början. Och jag fick den ALLTID när jag tänkte: nu har jag inte haft mens på ett tag..." PLOOOOAAFFFF i brallan så var det dags igen. Så därför känns det som att OM jag inte testar mig, så dröjer mensen och vips har jag blivit gravid. Och om jag testar, bluuuaaarrrrkkkkk, är det dags att peta in en tampong istället för att hoppa långkalsong med mannen på badkarskanten......

• nenne78

Snart så....

haha, nä vi är inte så hårdhänta av oss... *funderar så det knakar på förra veckans aktiviteter*

näe. jag tror inte ens vi har juffsat på flera dagar!

• A.M.

Fast är du gravid så blir slemhinnorna superkänsliga. Jag blödde efter sex i början. Tror inte ens man behöver juffsa för att slemhinnorna ska börja blöda. Spännande när du väl testar dig! Håller tummarna!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???