När märker man av att man är...GRAVID???
Hej Viktoria80: Håller med sweetstreet. Jobbar själv på första barnet och nojar över om jag (vi) kan få barn överhuvudtaget. Roligt med det planerade giftemålet. Är själv gift. Har varit tillsammans i 13 år.
Hej Viktoria80: Håller med sweetstreet. Jobbar själv på första barnet och nojar över om jag (vi) kan få barn överhuvudtaget. Roligt med det planerade giftemålet. Är själv gift. Har varit tillsammans i 13 år.
Ni skriver ju så att tangenterna ryker
Hinner ju inte läsa ikapp.
Nenne: Hur går det? Håller tummarna.
Verkar vara ansamling av BIM-dagar för flera av er *läst en trollformel för att inte blodiga tanten ska komma *
Själv väntar jag in ÄL.
Attans också. Jag trodde min trollformel skulle vara vattentät
Lollan79: vet precis hur det känns Undrar hur f-ken man ska bära sig åt för att få det där plusset. Nya tag nästa månad. Kram på dig.
Skärgårdsbruden: Har själv aldrig varit gravid så jag vet inte. Dock hört att mens och graviditetssymtom är väldigt lika. Därav så svårt att sia om något i förväg. Ömmande bröst, spänd mage osv hör liksom till båda läger. Att det inte är riktigt som när du ska ha mens annars låter dock optimistiskt. Håller tummarna.
Själv väntar jag in ÄL så jag hoppas fortfarande på att det ska bli något denna månaden
Ni skriver så mycket att jag känner mig sent ute. Vill bara krama alla som det inte gick vägen för denna gången. Frustrerande, bittert, ledsamt och allt annat på en gång. Förstår precis.
Väntade själv ÄL igår (varit regelbunden de gånger jag testat tidigare). Ingen börj på stickan varken igår eller idag. Blir kanske ingen ÄL denna gången
Ska man behöva oroa sig för det också
Ja, jag har testat tidigare också. Börjar alltid med ömma boobs och dag 15 i menscykeln har jag testat full böj vid 5 tillfälle. Brösten känns dock inte så ömma som de brukar göra så det är kanske bara en sen ÄL denna gången. Försöker tänka plussitivt men det är svårt. Skönt att hänga här med er tjejer
Hihihi känner igen det där med att stoppa upp papper för att kolla ordentligt Skönt att man inte är ensam om sina nojor
FruSofia: BIM på lördag men då ska du inte lita på vad testet visar. Håller tummarna för dig.
Känns det som om mensen är på väg? Har du några andra symtom?
Kramar tjejer. På väg till jobb nu.
Tack för uppmuntran tjejer. Klart vi inte ska ge upp. Ska bara ha kroppen att fatta det också
Hej tjejer. Som vanligt skriver ni på. Kul
Har inte läst i fatt än så jag återkommer om en stund
Läst ikapp nu. Ohhhh vad roligt Skärgårdsbruden. Stort GRATTIS
Verkar vara att par bubblare till som aspirerar på posten som nästa plussare. Håller tummarna hårt hårt.
Själv är jag inne i ÄL-dagar. Vet ingenting. 5+1 igår och ska hem och hoppa på maken nu efter jobb. Tur att han inte är svårövertalad