Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Lapinette - du som tränar på SATS - har du tips på några instruktörer med bra pass?

Fiskar inte efter skvaller nu, men jag hinner så sällan träna själv (cykling och styrke/boxpass), och då är det bra att ha några säkra tips att gå efter.

• Liten med Mindre

OK, jag är ju mer åt cykel, box, core o eventuellt pump-hållet då. :) Tillsammans kör vi säkert hela registret. :D

• Liten med Mindre

Tack Lapinette. Jag tror vi har lika smak då - för jag gillar Nineves pass skarpt. Hon är mammaledig nu, passande nog, så att inte frågan blir helt OT.

FruL, du får väl ta långpromenader med hästen i band då, när det börjar kännas osäkert att rida. :D Eller longera? Fast det kanske inte är lika givande förstås.

• Liten med Mindre

Tur att Muggles som är en träninsmänniska blivit gravid, så att det inte bara var vi träningsmänniskor som blev kvar på cykeln...

• Liten med Mindre

Blev lite orolig där när tanken först slog mig. *gnuggar bulan i pannan*

• Liten med Mindre

OK, ingen häst i band.

Vi får helt enkelt starta en promenadgrupp när magarna blir för stora för annat.

• Liten med Mindre

God morgon!

Massor att läsa ikapp som vanligt. :) Hade tänkt svara på många inlägg - men nu har jag glömt vad de var. Ooops!

Blir det Stockholms-brunch på söndag? Var när hur vem? Tror nog att jag kan komma med. Ska gotta in mig alldeles i graviditetshormoner i så fall. :D

• Liten med Mindre

FruL - kolla bara att det starka myggmedlet inte går ut i blodet och på något sätt kan skada fostret. Det är ju inte för inte som myggen ogillar det.

Prata med barnmorskan, giftinformationen eller vaccinationen om det. Fast, klart, kemikalier kanske du är mer hemma på än vad jag är. :)

• Liten med Mindre

Hej Muggles!

Jo, nog sjutton svettades vi. Drog med maken och så körde jag ny musik jag inte prövat till fullo.

Fast ont i magen och ryggen fortsatte trots gympan. Detta är den mest mysko mens jag haft. Förstärker teorin om att det var något på gång som åkte ut.

Äckelvarning!

(Mycket klumpar och aladåber (tomterött förstås) som inte brukar finnas där. Varade i ca 12h, nu kommer bara liiite. ) Mysko.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???