Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Försökte muta min rumskompis med aprikoser - men han har blivit rädd för kolhydrater, så det blev bara ett par nötter.

Här försöker jag vara snäll och så bantar karl...

• Liten med Mindre

Och vi ska på Bounce "Gökboet" ikväll. Det ska bli jätteskoj. Deras stil imponerar verkligen.

Vi tänkte passa på att vara sociala nu maken och jag, innan vi stänger in oss nästa helg och en vecka framåt. :D

• Liten med Mindre

I och för sig inte så socialt att gå på show, man kan ju inte umgås. Men lite eftersnack räknas ju också.

• Liten med Mindre

Japp - massor med energi går det åt. Högintensiv produktion. :D

• Liten med Mindre

Nä, hänger kvar och har tråkigt. Känner inte heller att jag kan börja på något så här dags.

• Liten med Mindre

Trevlig helg!

Jag ska vinka till pojkarna Pirr! Lycka till i äggjakten. Påskharen kommer att bli så avis på oss som är experter på äggjakt när påsken kommer. :D

Syns på söndag ni som dyker upp.

• Liten med Mindre

Så länge du mår bra och har regelbunden mens och så tror jag inte det är någon jättefara Page.

Men satsa i alla fall på att få i dig ordentligt med bra mat och mellanmål om du är orolig (oavsett om du är hungrig eller ej), häll olja och nötter på salladen etc.

Tjing!

• Liten med Mindre

God morgon god morgon!

Trött seg och väldigt oinspirerad - då är det skönt att ha lite trevlig läsning när jag kommer till jobbet. :)

Grattis till ägget Sweet. Hoppas att det tar bra nu då. Sov lite och hoppa sen på maken.

Hälsningar till alla från brunchfolket igår. Vi hade trevligt som vanligt, och ältade allt mellan himmel och jord medan vi stoppade i oss våfflor och frukt. En ovanligt alkoholfri tillställning. :D Mest energi lades förstås på att se till att Cicci stoppade i sig så mycket byxorna rymde, så att hon inte ska krympa mer. Bra jobbat Cicci!

• Liten med Mindre

Å, glömde mitt tillägg i litteraturdiskussionen - Parfymen och dess huvudkaraktär gör mig fortfarande illamående. Efter 2 år. Bra men äcklig bok. Vetesjutton om jag vill se den på bio.

• Liten med Mindre

Muggles - fler fibrer utan vatten kan inte ha varit någon hit. :( Tur att det "löste" sig. ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???