Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

I Indonesien drog vi Mygga utanpå kläderna. Körde långärmat och långbent så fort skymningen närmade sig. Det lämnade bara anklar, händer och nacke att smörja in. Tyvärr ligger ju alla kärl väldigt ytligt där.

Och jag vet inte om myggen brydde sig speciellt om att det var kläder och medel ivägen. Satt och läste på en stol över en myggspiral, och ändå blev jag biten. :(

• Liten med Mindre

FruLlan, jag skulle satsa på att ha lösa kläder i lite tätare vävt material - inte de allra tunnaste bomulls och linnekläderna. och bra strumpor i skorna/sandalerna.

• Liten med Mindre

Mornington kl 13. Då hinner vi sova ut och få en för-frukost hemma. :)

Cicci - se till att börja skaffa lite kraftiga mellanmål om viktraset fortsätter. Min kusin rasade i vikt av en magåkomma, och fick order att äta banan och avokado i tid och otid, istället för mer energifattiga äpplen och apelsiner.

Sen är ju "fet" yoghurt och fil bra mycket godare än de magra varianterna.

Hoppas att du lassade in av pannkakorna igår - de ska ju vara en höjdare också. :)

• Liten med Mindre

Ooo - leksaker! Är ju helt begistrad sedan min julklapp tog "oskulden" av mig. Öhm, en till gång då. "Leksaksoskulden". :D

Fast p-film är det mer begränsat med erfarenhet av. Vet att Malena visade mjukisar när hon sände tv i början på 90-talet. Sen halkade jag in på ett "intressant" program när betal-tv sände gratis för några år sen. Var bara tvungen att titta. Fattar verkligen inte hur kameramannen bar sig åt. *rodnar* Fast handlingen var ju rätt begränsad...

• Liten med Mindre

Stor och rosa? Nä, en lagom och blå delfin, som tål vatten. :) Dykare som jag är...

• Liten med Mindre

Leksaksaffär: Pistill, Drottninggatan, i backen mot Vasastan. Ta gärna med någon att hålla i handen eller skratta med för att lätta upp spänningen lite...

• Liten med Mindre

JAAAAAAA - Pralinhuset RULES!!

Är helt såld på kardemummatryfflar och kakaotryfflar. :)

• Liten med Mindre

Åh, börjar visst bli hungrig av pralinprat.

Lunchdags!

• Liten med Mindre

Frejis - minns att du frågade om Bisolvon. Imorse började både jag och mannen kuren. Det var bara jag tidigare.

Fast självklart glömde jag ta med piller, så det får väl bli lite färre gånger idag.

• Liten med Mindre

Och jag har precis kommit igång. :) Men nu börjar de lätta uppgifterna ta slut.

Kanske ett litet mellanmål för att dra ut på tiden tills jag får gå...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???