Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Anglais i Stockholm då, om det finns några fler.

• Liten med Mindre

Tack Sweet - försöker också uppskatta min mage...

"Det blir alltid värre framåt natten..."

- stämmer så väl. Nu är den stor igen och vill gå hem, ihop med resten av mig. Kan nog tillåta mig det snart.

• Liten med Mindre

Tjaaa - sen Nenne klev av cykeln så trampar jag väl rätt själv. Fast jag har för mig att det var någon till.

Hallå!! BIM i början av februari någon??

• Liten med Mindre

Å - Cicci - vi har också en sån person på hög post hos oss. Ingen vet hur han hamnat där - utom möjligen genom kontakter.

Med tanke på att han tjänar bra mycket mer än mig så har jag inte dåligt samvete för att jag surfar ibland.

• Liten med Mindre

Muggles:

3. Mat ;)

Vet aldrig om ni får vänta...

• Liten med Mindre

Trevlig kväll alla!

Du får gärna låna en del av den ömma magen Frejis. Skönt att ha dig med på cykeln.

• Liten med Mindre

Lapinette - äter ni malariamedicin för Sydafrika också? Eller kan ni utnyttja ÄL under semestern?

• Liten med Mindre

Godmorgon förresten. :)

• Liten med Mindre

Brudsommar - vad du ställer till det för dig. ;) Först trilla (vi kom ju överrens att du inte skulle ramla igen), och sen dålig mat. Hugaligen!

Granska husen noga i sömmarna, och lycka till!

(Vi råkade ut för ett riktigt praktexempel på akut-styling av hus. Jättefint målat och inrett - om du inte kollade bristen på underarbete, glipande skarvar, brist på fuktspärr under kaklet i badrummet, uppluckrad ytterfasad under garagetaket. Och de flesta gick omkring och sa "oh" och "Ah - så fint det är". Loosers!)

• Liten med Mindre

Muggles - i det här fallet hade de stora glipor mellan plastmatta-kakel samt kakel-taklist. Där kikade maken rakt in på masoniten, ingen fuktspärrande färg eller annat. Likaså satt det tydligen bara masonit bakom badkaret. Helt sjukt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???