Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Nä. det är rätt skönt att ha datasupport tillgänglig 24/7. :) Det händer ju att jag ber om hjälp på jobbet med...

OCH så var jag där igen - känner efter massor. Det spänner och gör lite ont i de nedre regionerna. Kanske bara luft som vanligt. :( Men tänk om det är nåt skoj på gång???

• Liten med Mindre

Hörrni - när ni börjar äta ofta - glöm inte fluortabletter eller något annat. Så att inte tänderna får stryk, om de nu blir känsligare under graviditeten.

/Hönsmamman

• Liten med Mindre

Jodå - gott om simmare i mjukvaran. :D

Fast jag är lite rädd att de simmade åt fel håll. :( Kan lite extra njutning efteråt klämma iväg dem åt fel håll kanske, när det "krampar till" menar jag? *rodnar*

• Liten med Mindre

Lite skönt - fick just bekräftat att en cykelkollega, som varit gravid, fått en söt liten dotter. :) Hon hade det rätt jobbigt som behövde äta tunga mediciner mot kronisk migrän och magproblem under graviditeten (mycket illamående och allvarlig förtoppning dessutom), men det verkar ha fungerat bra i alla fall.

• Liten med Mindre

BRA jobbat Cicci! Med kilot alltså.

• Liten med Mindre

Du blir väl i alla fall vig Snartis? :?

• Liten med Mindre

Åhå - får åka på utflykt i morgon. Skoj! Fast det betyder ju att jag inte kan skriva nåt här på hela dagen. :( Och så är tid för hemkomst säkert sent, en fredag.

Jaja, hela helgen på oss att göra skoj saker. :)Och läsa ikapp fredagsinläggen.

• Liten med Mindre

FruLlan - jag vet att min man skulle göra slarvsylta av den han kom på med att plåga en katt. (Förmodligen annat djur med.) Till skillnad från mig har han den fysiska möjligheten och kunskapen att göra det...

• Liten med Mindre

Jag vet vem som får lasagne i kväll! :) (Och som fick det i lördags, söndags och onsdags. En riktigt seglivad rackare, men vansinnigt god. Blev det en bebis i veckan så blir det garanterat en pastabagare. :) )

• Liten med Mindre

Tackar Moppy! All "fakta" är av intresse.

Vilken tur att vi körde på minst dagen innan böj (hade i alla fall ingen böj på morgonen då, och dagen efter var testen slut).

Hoppas!!

Frejis - åker till Åtvidaberg över dagen. Värsta metropolen... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???