• Gemma

Summan av allt fortsätter

Trollsländan, det låter både underbart och lite deppigt samtidigt. som den svenska hösten i ett nötskal. Här regnar det och jag har skrivit klart ett tal som jag ska hålla på ett event i morgon... och snart ska jag ta mina frysta köttbullar, påssåsen och burken med lingonsylt och åka taxi bort till klassfesten.

• Gemma

Hej igen! Det är nog inget tal, snarare en presentation som ska hållas under ett businessevent... men jag gillar också bröllopstal! Jag har en filt med älgar på, snart åker den nog fram för här är KALLT.

• Gemma

Trollsländan ÅÅÅÅÅ vad vackert, jag dör! Du är ju så snygg så det är inte sant, med alla dina underbara fräknar... och klänningen, så sagolik! Har säkert frågat förr men vem har gjort den? Och kronan? Den lilla flickan med pappkronan var ju bara bäst, är det din dotter? Nu ska jag titta vidare, har bara hunnit till bild 30. Håller med om att fotografen är grym.

Kram G (under grå älgfilt i Shanghai... ingen brasa men väl två jätteboxar Voluspa doftljus, DVD samt färdigpluggade glosor... mmm.)

• Gemma

Tihi... tjejen som fixar ditt hår ser rätt mycket ut som Lapinette. Och din spets måste väl vara samma som min och lapinettes, Alenconspets? Skitsnyggt hursomhelst.

• Gemma

iuuuh vilket sexigt ryggparti.

• Gemma

Det var de skiraste rosor jag har sett. Som akvarell.

• Gemma

utvandraren, fanns ingen i somras... kolla på hennes hemsida, där tror jag att all info finns.

• Gemma

Stålis, jättekul att få se ert lyxiga bo! Sagolikt med de skogiga bergen... väldigt långt från Shanghais skyskrapor (som jag trots allt gillar).

• Gemma

utvandraren, vad har du hittat på, på sistone?

Svar på tråden Summan av allt fortsätter