Summan av allt fortsätter
Lapinette: Jag, som är en matlagare, tänker att man ger olika saker till en vänskapsrelation, bara man har NÅT att tillföra så är det bra. Du kanske är snygg, rolig, trevlig och duktig på vin? (Glöm "kanske" ;) ) Plus att du säkert är en idealisk gäst eftersom du uppskattar god mat.
Utvandraren: Vet inte om du hinner läsa detta, antagligen inte... men fy FASICKEN vilken cool väska! The things you do to me. Och jag som tyckte mig ha tämjt min inre väsk-demon. Jaja. Sist den vaknade var här i Shanghai, såg en "clutchväska" som var det coolaste jag sätt, helt enkelt den ihoprullade svansen på en alligator, kmplett med den där strängen av trekantiga flikar på ryggen. Inget handtag, ingenting, bara alligator. Har varken förr eller senare sett något så kaxigt. Tyvärr kostade den 20.000, plus att jag aldrig ägt något som är tillverkat av rovdjur... vet inte varför, jag äter ju kött, men det känns bara inte "jag".
Och din powertärna kan jag bara gratulera till. Jag hade själv två PT, ingen av dem tillhörde mina typ... tre bästa barndomsvänner, men dumt hade det väl varit att inte utnyttja att den ena var uppvuxen på ett jätteslott och van att ordna små bjudningar med 250 internationella gäster titt som tätt, och den andra jobbade som projektledare. Båda var hur coola som helst. Om jag hade valt någon av barndomsvännerna vete sjutton hur cool någon hade känt sig. Nu blev det helt otroligt bra!
Trollsländan, vilken form gjorde ni pepparkakorna i?
Nu, skola!
Kram, G