• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • FruÖlandstok

åh bra idé Pärlhönan.. jag satt och funderade på det igår.. det måste gå å mixa lite mer än den normala "blandningen"

• L&N

åååh, vilken tur att jag hittade den här tråden! var å köpte min första förpackning med nutrilett skogsbärssmak igår, smakade första påsen idag, å det va då inte det godaste jag varit med om. Hjälp va det smakade pulver. Men såg en del tips på hur man kan blanda istället så jag måste testa lite nu. Toppen med lite tips!

• L&N

Pärlhönan , måste bara få fråga va det är för juicesmak då blandar med? tar du lika mycket juice som vatten?

• Pärlhönan

Jag har testat med brämhults? färsk pressad juice, än så länge bara med blodapelsin.

Har testat med lika delar vatten och juice, men godast är bara juice. Tror att vanlig apelsin juice blir lika gott, då den färsk pressade blir lite dyr i längden. Men jag ska testa fler kombinationer, så jag kan rapportera;)

• L&N

Åh ja det får du hemskt gärna göra Pärlhönan :) känns rätt skönt att kunna variera smaken på det lite, för just nu mår jag mest bara illa om jag tänker på det jag ska dricka.

• Pärlhönan

Har testat att frysa min "smootie" nu. Det smaka mumma det;)

Ska testa vidare med andra juice sorter i morgon

• L&N

jag har precis testat nutrilett skogsbär med hallon jucie (brämhults), å jaa, det går å dricka mkt lättare än med vatten iaf.

• Pärlhönan

Visst gör det, testar i dag att blanda apelsin, morotsjuice med nutrilett och det funkar oxå:D

• L&N

aaah så skönt att kunna utbyta tips å idéer, jag är lite feg när det gäller att testa helt nya saker, så det är bra att få tips!

Svar på tråden NUTRILETT