• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • tici

Hur går det för alla tappra själar med nutrilett/naturdiet? Tredje dagen för mig och jag börjar att vänja mig Fast jag har faktiskt ätit lite annat också men har lyckats hålla mindre potioner. Ingen annan än jag som kan tycka tt det är lite tråkigt med att dricka shakes?

• alexaa

Tici:
    de går faktisk bra!! Börjar bli riktigt godissugen bara..e min 6e dag med naturdiet idag!
    Ska väga mig på tisdag..får se om de har hänt ngt=)

Går de bra för dig??

Några bra tips på kalorisnåla mellanmål, luncher, middagar??

• tici

alexaa

Jo det funkar men jag har lite svårt att hitta ett pulver som inte smakar pulver!! Lite kräsen men naturdiet och ett som man köper på apoteket är helt ok så jag tänkte vava mellan dem så jag får lite variation.

Som mellanmål brukar jag ta keso, de finns ju i olika smaker så det är bara att välja goda allihop kanske ett äpple till. Men jag ska försöka i två veckor att bara ta shakes och soppa och sedan börja att byta ut mot en vanlig måltid typ lunch. Hoppas det funkar. Ska väga mig nästa vecka hos tränaren.

Får jag fråga hur mycket du ska gå ner? Jag har ca 20-25 kg men blir glad om jag kommer ner två storlekar till sommaren! Har storlek 42-44 nu så det kanske går

• alexaa

tici: jag har inte såmkt o gå ner.. ca 5 kg bara!! Så jag byter ut 2 mål om dagen och äter vanligt, men nyttigt resten! Försöker hålla mig omkring 1000 kcal om dagen..e ganska lite men ja vill ha snabba resultat=)hihih

keso e ju gott!! Ngt tips på ngt mer snask liknande nyttigt??=)

De klarar du!! man får itne ge upp bara!!

• tici

alexaa:

Egen fruktsallad ringla över lite lättyoghurt med vaniljsmak eller nån annan smak som e god eventuellt lite müsli på toppen. Bra som mellanmål eller frukost eller middag. Bra att äte innan träning också om man vill!

• alexaa

Åh de låter ju gott! Idag har ja syndat lite.. och ätit en halv kebab i bröd.. men innan dess åt ja bara havregrynsröt.. har jobbat natt så har inte hunnit äta mer=) Antar ja har hållit miginom ramarna för antaletkalorier jag kan äta iaf.

På tis e de vägning.. e nervös=)

lycka till alla!

• heaven

Hej!
    Började min kur idag, känns ok.
    Ni som kör detta, äter ni inget annat eller kombinerar ni med fruk för att få lite tuggmotstånd.
    Hur mycket kan man gå ner om man kör 10-14 dagar? har ca 15 kilo övervikt.

• alexaa

rapporterar bara tt ja nu tvingar mig själv ut o gå.. fast ja VERKLIGEN inte vill.. SUCK

men men..vill man bli fin får man lida pin heter de ju...

• bruttan85

alexaa
    Finns det ingenting annat du kan göra som du tycker är kul å trivs med?

• bruttan85

En fråga till alla ni som kämpar hårt här:
    Vad kostar de här preparaten? Jag har alltid fått för mig att det är jättedyrt, men blir det så dyrt om man hoppar över en måltid??

Svar på tråden NUTRILETT