• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • tici

Hur går det för alla tappra själar med nutrilett/naturdiet? Tredje dagen för mig och jag börjar att vänja mig Fast jag har faktiskt ätit lite annat också men har lyckats hålla mindre potioner. Ingen annan än jag som kan tycka tt det är lite tråkigt med att dricka shakes?

• alexaa

Tici:
    de går faktisk bra!! Börjar bli riktigt godissugen bara..e min 6e dag med naturdiet idag!
    Ska väga mig på tisdag..får se om de har hänt ngt=)

Går de bra för dig??

Några bra tips på kalorisnåla mellanmål, luncher, middagar??

• tici

alexaa

Jo det funkar men jag har lite svårt att hitta ett pulver som inte smakar pulver!! Lite kräsen men naturdiet och ett som man köper på apoteket är helt ok så jag tänkte vava mellan dem så jag får lite variation.

Som mellanmål brukar jag ta keso, de finns ju i olika smaker så det är bara att välja goda allihop kanske ett äpple till. Men jag ska försöka i två veckor att bara ta shakes och soppa och sedan börja att byta ut mot en vanlig måltid typ lunch. Hoppas det funkar. Ska väga mig nästa vecka hos tränaren.

Får jag fråga hur mycket du ska gå ner? Jag har ca 20-25 kg men blir glad om jag kommer ner två storlekar till sommaren! Har storlek 42-44 nu så det kanske går

• alexaa

tici: jag har inte såmkt o gå ner.. ca 5 kg bara!! Så jag byter ut 2 mål om dagen och äter vanligt, men nyttigt resten! Försöker hålla mig omkring 1000 kcal om dagen..e ganska lite men ja vill ha snabba resultat=)hihih

keso e ju gott!! Ngt tips på ngt mer snask liknande nyttigt??=)

De klarar du!! man får itne ge upp bara!!

• tici

alexaa: