NUTRILETT
Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
Min start vikt är 95,5kg.
Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
Min start vikt är 95,5kg.
ah.. jag ger juicen ett försök =)
man får ju fortfarande i sig mindre kalorier.. jag har ett par månader på mig också.. tänkte bara "kickstarta" men det borde jag räknat ut med backdelen att det inte funkade för mig.. jag å pulver *skaka på huvudet*
Hej !
Hur går det för er ?
Själv har jag gått från 76kg till 68.5kg är helnöjd.
Började 8 Januari, först en ren kur på en vecka sen har jag blandat lite.
Det har både varit bröllop och fester med pizza och allt möjligt så jag är supernöjd.
Brätta gärna ni andra hur det går.
heaven: Grattis!:D
grattis heaven!!
för mig står det ganska stilla, kör varannan dag nu, men funderar allvarligt på att ta en veckas "ren" kur + frukt å sallad.. för att förhoppningsvis komma igång.
Grattis heaven!
Jag började den 6 jan med Naturdiet och jag gått ner från 71,8 till 63,8! Körde först en veckas ren kur och sen har jag blandat och syndat.. Är jättenöjd men har fortfarande ca 7 kg jag vill bli av med.
Grattis till viktminskningen heaven och snowsee och alla andra!!
Själv äter jag modifast på veckodagarna och vanlig mat på helgen när barnen inte äter på dagis. I 2 veckor har jag hållt på och det går jättebra, har minskat 6 kg.
Hej!
Ja man måste säga att det känns skönt.
Jag har en ca 8 kg kvar, men kommit en bra bit på vägen.
Sen tog jag det stora steget och köpte en klänning som först passade och sen ändrade jag mig en storlek, för jag skulle banne i mig lyckas så nu finns ingen annat än att kämpa.
klänningen kostade dock 6000kr, så tusan om jag inte skulle få använda den.
Bra jobbat alla andra, visst känns det skönt?
klurifax