NUTRILETT
Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
Min start vikt är 95,5kg.
Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
Min start vikt är 95,5kg.
hej !
Såg idag att på Netto kostade en kartong 150 kr och ready to drink 12 kr styck.
Willys sålde nu för 169 kr, så idag ska jag inhandla när det är erbjudande.
Tänkte köra fram till 20:de jan, sen ska jag på 30-års fest, så jag hoppas att jag har tappat några kilon till dess.
bruttan 85: ja brukar tycka de e skönt att gå, menidag regnade o blåste de=)hihi
Brukar träna aerobic mkt som ja älskar men de börjar nte förräns den 15e.då smäller de=)
jaha ännu en dag med pulver och soppor. Fast nu har jag äntligen hittat ett som smakar bra. Heter Modifast och kan köpas på apoteket. Jag är jättekräsen men dessa är verkligen goda och inte så dyra. Har köpt upp ett lager med potatissoppa, choklad och vaniljshake, rekomenderar de varmt Hoppas jag får va med här ändå trots jag inte äter naturdiet!
Jag brukar faktiskt ta en fruktsallad som komplement eller lite keso, ska man träna mycket behöver man lite mer energi än vad pulverdoserna ger en.
Hur mycket tror ni man går ner om man gör en kur, typ 2-3 veckor?
vill ju ha nåt hållbart men gärna att det ska hända nåt på vågen
Godmorgon!
Nu är man inne på sitt andra dygn, och måste säga att bara för att man klarade första dygnet så är man ännu mer peppad av att inte misslyckas.
Jag ska verkligen fixa dessa 7 dagar till en början.
Hur går det för er andra?
Hej alla
idag har ja vägt mig efter första veckan med nutrilett och nyttigmat.
-1,5 kg!! Jag e så nöjd... hade hoppats på 1 kg men de blev ju bättre=)hihi
Hej!
Är inne på min 4:de dag och det känns riktigt bra.