• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Snowsee

Heaven;

Jag gillar spinning, det är individuellt men ändå i grupp så att man får den peppning som man behöver.
    Har inte vägt mig än, vi har igen våg hemma för tillfället, men tänkte åka hem till föräldrarna och väga mig på söndag. Det känns dock som att det har hänt en del, känner mig inte lika tung i kroppen. Men det kan ju bara vara inbillning.
    Hur går det för dig? Hur länge har du hållit på? Hur länge ska du hålla på?

• alexaa

Hej alla

börjar tröttna på naturdiet nu...räkar kalorier oxå så byter ut drycker mot havregrynsgröt på morgonen oxå.. jag pallar inte dricka de mer!! Men ska försöka komma in i de igen..

E såå sugen på chips.. tänke ta några smaksatta riskakor ist.. e ju ite bttre iaf..

hoppas de går bättre för er

• tici

Hej,

om du tröttnat på naturdiet så prova någon soppa från nutrilett eller modifast från apoteket. Kan ju kanske funka lättare om du har mer smaker att variera mellan? Jag har hållt på en vecka nu, har inte vägt mig ännu men det känns som om jag har gått ner iallafall. Ska väga på måndag, hoppas hoppas

• heaven

Hej!
    På måndag har jag hållt på i en vecka.
    Jag har faktiskt ställt mig på vågen idag och jippi 3kg ner och det har inte gått en vecka.
    Plus att jag fick röda veckan igår, och då brukar jag gå upp ett kilo så förmådligen är der 4kg ner,men så har jag enbart levt på Nutrilett.
    Är så lyclig så jag funderar på att köra en vecka till.
    Hur går det för er andra ?

• Snowsee

Hej!

Grattis Heaven, va kul! Ska hem till föräldrarna och väga mig i morgon. Så håll tummarna för mig!

Det känns som att jag gått ner men svårt att avgöra... =)

• heaven

Hej!
    Jag håller mina tummar för dig.