• studenten75

NUTRILETT

Idag har jag börjat med nutrilett, har inte råd med cambridge eftersom jag är student. Är det någon annan som också använder nutrilett, vore det kul om vi kunde hjälpa varandra.
    Min start vikt är 95,5kg.

• Svar på tråden NUTRILETT
  • burken

Studenten75: Hur går det för dig? Tycker att det var väl hårt att börja precis innan jul! Håller dock tummarna för dig! Allt går bara man vill!

Opus såg att du meddalat att det gått så där. Men har du kommit på nån annan lösning eller kämpar du på?

• janna24

Hej alla duktiga!!!!!
    Önskar jag ocksa kunde vara sa duktig och börja använd amin nutrillet men det blir inte av...allt gar bra dagen innan jag sätter igang men när väl dagn kommer sa gar det at h*****e....
    jag blir inte mätt pa en pase...vet inte vad jag ska göra....snälla hjääälllpppp

• alexaa

idag e 3e dagen med naturdiet.. idag har jag hittlls fått i mig:
    frukost: naturdiet dricka
    lunch: kött och sallad
    kvällsmat:naturdiet dricka + klementin

får väl ta en till dricka sen..annars får ja ju i mig för lite..

• tici

jaha, nu har jag också provat naturdiet Ready to Drink, de var helt ok, trodde de skulle vara äckliga och smaka pulver men ok så nu ska jag prova pulvret och köra frukost och middag men vanig kalorisnål lunch. Ni som byter ut kör ni hela veckan eller brukar ni äta "vanlig" mat på helgen? Och så tänkte jag träna kondition 4 gånger i veckan. Då måste jag ju komma igång med min viktminskning.

Tur att vi kan peppa varandra här!

Hoppas att det går bra för er andra och kämpa på

• tici

En sak jag undrar över, när man sedan ska börja med mat igen, går man inte upp då? Även om man äter kalorisnål mat och lite kolhydrater, eller är det tänkt att man ska ta drinkar resten av livet sen för att inte gå upp igen?

• burken

tici: Du skrev: "En sak jag undrar över, när man sedan ska börja med mat igen, går man inte upp då?"