• fashiongirl

-5 kg (2)

Förra tråden är stängd så nu startar jag en ny.

Jag har inte skrivit här på väldigt länge men nu är jag på g igen. I januari blir det att köpa ett årskort på badhuset i närheten och planerar att simma ca 2 ggr i veckan samt äta nyttigare än det blivit. Träningen får bli mitt nyårslöfte, äta nyttigt ska jag börja med nu men lite svårt lär det bli med all julmat. Ska iaf försöka att inte äta det värsta, sen vill jag såklart unna mig saker men i januari så drar jag igång på riktigt. Nu menar jag det också!!!!

Hoppas att det går bra för er alla som kämpade i den gamla tråden och att ni hittar hit så vi kan fortsätta att stötta varandra på vägen till ett lite lättare liv.

5 kg ska jag gå ner, startade denna tråden främst för de som endast har några kilon att gå ner. Är inte så lätt som man tror när det endast är några, är väl iofs aldrig lätt. Men alla är välkomna, jag känner att jag behöver hjälp att hålla mig motiverad.

• Svar på tråden -5 kg (2)
  • Thezz

Jag har nästan lyckats, har två ynka hekto kvar!

Men skam den som ger sig.

• eyescream

Middagen igår blev lite kött och grönsaker...

Idag blev det:

Frukost: Ägg och kaffe
    Träning: Pump 1 timme
    Mellis: Proteindryck m lite proteinkaka...
    Lunch: resten av den stora proteinkakan... inte bra, jag vet, men jag var hungrig och hann inte laga mat.
    Mellis: Lite nötter

Nu: off to work och middag där...

• eyescream

Och vågen skrämde mig inte fullt lika mycket, landade på 64 på morgonen, och den är lite mer trovärdig om än för hög!

• fashiongirl

Jobbigt med all choklad.

• jocelyn

Weeehoo! Klarat julen med bara 2 (två!) bitar choklad! Hurra!

Stabilt läge annars; -3,5 kg.

Snart ska vi börja motionera lite mer här hemma efter diverse ryggproblem/nackproblem så förhoppningsvis slinker de där sista kilona av då och håller sig borta!

Pepp pepp tjejer, är det någon av er som kommer i mål till nyår? (Jag gör det inte men sånt är livet) :)

• alexaa

Hej allihop!!

idag började jag med naturdiet och min bantning. Vägde mig i morse.. stod på 58,2!! fy ha inte vägt så mkt på länge.. brukar väga 56,5.. så nu e de hårdbantning som gäller så mina 5 kg försvinner=)

så här har jag ätit idag:
    frukost: en naturdiet drink+ klementin
    lunch: 2 vårrullar, wokade grönsaker
    Kvällsmat: räksallad utan pasta o dressing, mörk fralla.

Därimellan 2 frukter och en morot.

• Carma

alexaa,

Hoppas det har gått bra för sig idag. 58 kg låter inte så mkt iofs. Hur lång är du? De några kg fixar du gallant ;)

Kram

• Lins

Då tog jag mod och ställde mig på vågen i morse efter julens alla frosserier och det var som jag trodde. Jag har gått upp 0,5kg, dock så ligger jag fortfarande på minus...... Nu blir det hårdkörning igen! Efter jobbet bär det iväg på spinning.

• alexaa

Carma: jag e 165 cm lång. har gått upp 1,5 kg öve julen..haha så nu e de hårdbantnign på schemat=) har dessutom några kilo sen innan som jag vill ha bort. Vill gå ner 5 kg till att börja med.alltså ner till 53!!

Mat rapport från igår:=)
    frukost: naturdiet dryck+ klementin
    mellanmål:frukt
    Lunch: sallad med räkor och avokado
    Mellanmål: frukt
    Middag:naturdiet
    Kvällsmål:keso med avokado och tomat (måste ju få i mig proteiner)

träning:promenad

• alexaa

OJ..ska stå:
    träning : Promenad ca 5 km

Svar på tråden -5 kg (2)